Gå til innhold

Starten av 18ende svangerskapsuke. Fortsatt 4 kg under normalvekt!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja da var jeg kommet til den 18ende svangerskapsuken. På grunn av at jeg var veldig plaget av hyperemesis de 12 første ukene har jeg gått ned mange kg. Var i utgangspunktet veldig mager, men kiloene raste av meg. Jeg har fortsatt ikke klart å legge på meg såpass at jeg har kommet opp på normalvekt. Men det kan nok også skyldes min dårlige matlyst.

Jeg har aversjon mot ALL kjøttmat, liker ikke brus lenger, potetgull klarer jeg ikke tanken på osv osv. (Har vært slik siden jeg begynte å bli kvalm i 5te uke..) Det eneste jeg faktisk klarer å få i meg i løpet av en dag er rista brød med jordbærsyltetøy, og kanskje noen ostesmørbrød.. Håper på bedre matlyst fremover nå som barnet er i sin største vekstperiode.

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...

Er selv 18+1, og veier 3 kilo mindre nå enn da jeg ble gravid. Var fryktelig kvalm og fikk i meg lite. Nå er kvalmen nesten helt borte og matlysten nesten normalisert seg så nå snur vel vekta også snart. det hjelper å tenke på at babyen uansett prioriteres og den får det vi inntar av kalorier. men det tærer jo på kroppen. får håpe det har snudd for deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...