lille_luna Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Har du tid og ork til å se litt på meg og lille spire i magen? Jeg har da endelig klart å bli gravid igjen, og veien dit har ikke vært så enkel bestandig. Tror du at jeg nå vil få møte det lille underet i magen? Kan du se om det er jente eller gutt? Jeg har termin 27. des, og jeg lurer på om du eventuelt ser når fødsel skjer? Lilletulla kom 6 dager før termin, derfor jeg er veldig spent. Det ideelle hadde jo vært å kipe igjen noen dager, sånn at jeg får et tidlig januar-barn. Men dette er jo sånn man ikke kan få bestemme selv ;-) Setter pris på om du tar deg tid :-) Klem
☆lieela Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Møter litt motgang når jeg forsøker å se på deg, tror det skyldes usikkerhet hos deg. Kanskje fordi du nevner at veien har vært litt vanskelig,. er du redd for å miste? Eller er du overrasket over at du er gravid kanskje? Mye usikkerhet her i allefall. Jeg tror dette vil gå bra Første jeg fikk opp her er en liten gutt..du har termin 27, og har lyst til å tippe noen dager etter her.. Skal se på deg senere jeg
lille_luna Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2009 God du er som tar deg tid Setter utrolig pris på det! Du har rett i alt du skriver faktisk. Vi har jo prøvd en stund på dette barnet, og jeg hadde nok gitt opp litt. Jeg trodde nesten at det ikke var meningen, for jeg veit vi har troffet el hver mnd pga temping. Så fort jeg fikk to streker, kom angsten for å miste, siden jeg gjorde det sist. Jeg kan fortsatt ikke tro jeg er gravid, og det til tross for at kvalmen er på plass. Jeg håper du har rett angående når jeg vil føde. Hadde vært mer ideelt å få et tidlig januarbarn Men de barna kommer når de selv vil, så ikke stort jeg kan få gjort der, gitt.
lille_luna Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2009 Kan jo si at min lille skjønne på 2 1/2 år visste at jeg var gravid en uke før jeg visste det selv Hun satt på fanget mitt og spør meg hva jeg har i magen. Jeg svarer tarmer, og da smiler hun lurt å sier bare neiiii, nå tuller du. Jeg spurte henne noen dager seinere hva jeg hadde i magen. Da svarer hun: Mamma har baby i magen En litt morsom historie, synes jeg
☆lieela Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 God du er som tar deg tid Setter utrolig pris på det! Du har rett i alt du skriver faktisk. Vi har jo prøvd en stund på dette barnet, og jeg hadde nok gitt opp litt. Jeg trodde nesten at det ikke var meningen, for jeg veit vi har troffet el hver mnd pga temping. Så fort jeg fikk to streker, kom angsten for å miste, siden jeg gjorde det sist. Jeg kan fortsatt ikke tro jeg er gravid, og det til tross for at kvalmen er på plass. Jeg håper du har rett angående når jeg vil føde. Hadde vært mer ideelt å få et tidlig januarbarn Men de barna kommer når de selv vil, så ikke stort jeg kan få gjort der, gitt. Kan jo si at min lille skjønne på 2 1/2 år visste at jeg var gravid en uke før jeg visste det selv Hun satt på fanget mitt og spør meg hva jeg har i magen. Jeg svarer tarmer, og da smiler hun lurt å sier bare neiiii, nå tuller du. Jeg spurte henne noen dager seinere hva jeg hadde i magen. Da svarer hun: Mamma har baby i magen En litt morsom historie, synes jeg Da vet jeg iallefall hvor alle disse følelsene kommer fra..sliter litt med å se på deg når jeg møter alt dette. Du skal være lykkelig over graviditeten nå, kose deg med magen som kommer Slappe av, og ikke være redd for å miste..en negativ tanke kan gjøre mye om den er sterk nok. Ser du vil bære den lille fram, så du kommer deg igjennom dette! Bare husk å jobbe litt inn i deg selv, er ikke godt for deg å bære på slike negative tanker og opplevelser. De små får med seg alt..de er jo så utrolig åpne når de er små at det nesten er skummelt:) Mulig hun kanskje er i kontakt med andre om dagen også? Får opp en litt eldre dame her nemlig! Hun er kanskje litt mer åpen enn normalt tenker jeg, for når jeg får henne inn så tenker jeg på min egen datter. (Venter spent da alle sier hun arver en gave jeg har ) Moro å følge med på alt de kommer med!
lille_luna Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2009 Tusen takk igjen :-) Jeg skal nå slå meg til ro med at vi om ca 8 mnd vil få et lite nurk. Inners inne har jeg nok gofølelsen. Den kan bare gjemme seg litt av og til ;-) Litt overrsaket over at jeg er lukket, det har jeg faktisk aldri vært før. Det er nok for at jeg prøver å beskytte meg selv kanskje? Håper lilleluna er så heldig å få være åpen resten av livet. En veldig spennede evne, som jeg skulle ønske jeg hadde selv også ;-)
☆lieela Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 JA, gjør for all del det! Dette går bra skjønner du..men du har ikke godt av å tenke så mye, du må kose deg med graviditeten og familien din! Normalt å lukke seg... Jeg lukket meg selv med en gang..og var totalt lukket i alle de 9 mnd. Samme kvelden jeg hadde fått lillemor, så startet det igjen ) Hjelperen hennes stod ved sykehus sengen og ville presentere seg selv, sprøtt-men moro da! Så evnene kommer på plass skal du se! Hvorfor de forsvinner i denne perioden vet jeg ikke, men konkluderte med noe av det samme som deg; at vi beskytter oss selv, eller barnet vi bærer på. Det tror jeg nok, bare hun får støtte. Er mange som "mister" litt fordi de blir oppfordret av foreldrene til å "slutte å fantasere/tulle" osv. Men tenker hun vil få god støtte der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå