Gå til innhold

Jeg lurer på en ting ang sportsdelen i vogner.

Anbefalte innlegg

Jeg har TFK og må snart bytte over til sportsdelen siden datteren min er for lang til bagen.

Hun er bare 4,5 mnd og vi bruker vognen MYE til soving (kun der hun sover om dagen)

Blir det ikke hardt å ligge i sportdelen?

Det er jo ingen madrass der. Er det kun i TFK det er sånn?

Fortsetter under...

Du kan kjøpe seat innlegg. Jeg har OTH vogn og til den kan man kjøpe seat innlegg. Den kan brukes til flere typer vogner, da det er flere hull til seler som jeg kan velge mellom. Koster 499,- Synes den var gull verdt jeg selvom datteren min er 2, 5 år

Seat insert er greit å ha ja. Vet ikke helt hvordan det til MB passer TFK men det burde går bra, TFK er jo også ganske brei i ryggen. Før jeg kjøpte seat insert brukte jeg bare et pledd i ryggen jeg. Men det blir jo litt i varmeste laget utover. Seat inserten til MB/OTH er veldig grei for den kan snus, på den ene siden er det frotte og den andre fleece. Så frotten er grei når det er varmt!

Annonse

Små barn skal ligge litt hardt, og TFK er langt unna den hardeste sportsdelen.

I utgangspunktet trenger du ikke gjøre noe med den, men jeg brukte et skinn for å gjøre den litt smalere den første tiden.

Går også an med lammeskinn i vogna, det er mykt og godt! Pluss at det puster/er varmeregulerende slik at det går an hele året.

I TFK-vogna bør det være et som er 100 cm langt, og jeg synes korthåret er mest praktisk. Hull til selene fikser man med en tapetkniv.

Tusen takk for tips! :)

Men syns ikke dere at det blir for vamt med lammskinn på sommeren?

Datteren min er av det varmblodige slaget og jeg tok bort lammeskinnet i vogna for en mnds tid siden. Hun var så svett da jeg tok henne opp når hun lå på det.

Det var ett langhåret da, mulig det blir noe annet med korthåret?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...