Gå til innhold

Noen som har testa negativ med CB, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

med CB digital 2-3 dager før ikm, men likevel vært gravid??

Lov å lure, hihi=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håpe det..På eska så står det at kun drøyt 80% teste positivt før ikm. Det betyr jo at ca 15 av 100 ikke gjør det......

Jeg holder motet oppe helt til tante rød kommer... hvis jeg ikke er gravid tror jeg at jeg tar en tur til doktorn, for å sjekke at det ikke er no galt siden jeg har så vont til tider...

kanskje jeg er innbilt svanger??????

Skrevet

Som abs123 skrive...80% bare som teste positivt før ikm...det vil jo sei 1 dag før ikm og det! Så det e fullt mulig å fremdeles teste pos!

Og abs123, e en innbilt svanger så går en faktisk og "vett" en e gravid da. Du e aaaaltfor nøktern!! Hehe...

Skrevet

He he ja vi får håpe det, lure bare på kor mange krone æ klare å svi av på testa før tante rød kommer??

Har jo to fullførte svangerskap bak mæ, men alt e anderledes denne gangen, har gått å gleda mæ sånn til vi skulle sette i gang. de andre to gangan har det klaffa med en gang så æ har ikkje hatt tid til å tenke så mye på det..

Syns forøvrig at det e trivelig å føle med dåkker andre her inne.

Skrevet

Det e sant det.. tror eg hadde blitt gal sko eg holdt på med dette aleine (som om der ikkje va noen mann inni bildet her..haha!) Men det e jo mye en lure på og her inne så e der så mange som forstår og har erfaringer med forskjellig...så eg syns nå prøvetia e litt koselig og eg.. 6 mndr siden eg slutta på pilla faktisk...jøsses....ska sei eg tar det med ro da..

Skrevet

Hehe, er jo sant det, men klarer liksom ikke å tror at det fortsatt er mulig, men håper jo=) Jeg skrev i et annet innlegg at jeg ikke orka å være her inne lengre, men det er bare de første dagene etter negativ test gett. Liker egentlig å være her, og så er det så fint at vi er mange med forskjellig erfaring her, så man kan spørre om alt og man får svar nesten uansett, er veldig fint! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...