Gå til innhold

rar utflod = festing av egget???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå ei uke siden positiv EL test og har noe lignende EL slim.....

noen som har hatt dette og vært gravide??

har to barn fra før. med førstemann hadde jeg skikkelig festeblødning, men med lillejenta merket jeg ikke noe pga at vi ikke prøvde.

feste-utflod ??går det aN??

har i tillegg ømme pupper....

håpe håpe -.

ikm er 17. mai. skal teste 4 dager før med CB :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som meg!! Hatt no skikkelig klissete greier i dag og masse av det (vett det ikkje e el-slim...) Men e jo logisk at det komme utflod da..for egget grave seg innover i slimhinna inni der.....så..slim...blødning...hørres logisk ut for meg da!!

ikm 17.mai her og!!! :D Masse murring som komme og går.

Inne på andre tråden så skreiv Tingeling** at hu hadde lest på nettet at fra 4 dpo så begynte egget å leite etter ein plass å feste seg, og 6-8 dpo så va det mest vanlig at egget festa seg!! Så det e jo lovande det for oss da!!! :D

Whee....vil ha baby denne gangen.....ikkje tr.....sukk...

Skrevet

Jeg og ikm 17 mai.. og hadde rar uttflod for et par dager siden. hvit og klissete..

men kan vel komme av pergoen også.. Arg,, denne pergoen altså

Skrevet

...men eg e ikkje på pergo og har hatt hvit og klissete..haha!! Det va ein setning eg aldri komme te å sei igjen sikkert!!

Men anyway...e ikkje sikkert det e pergoen ;) (e fullstendig optimist denne pp'en!!)

Skrevet

henger meg på her! IKM 16-17 mai- samme klissete greier her oxo.. nesten alla el slim, bare ikke fult så slimete :-p hehe og hvitt i stede for mer blankt!

da håper vi det klaffer!!!! håper det ikke er vanlig siden vi er så mange da..?!! kan ikke si å huske at jeg pleier å ha det.. :-)

tar det som et pos tegn enda jeg ikke orker håpe for mye denne pp!!

Skrevet

Vett ikkje heilt nei om det egentlig e vanlig..hehe...siden me va så mange som har det akkurat likt! :-|

Jaja....eg håpe nå eg.. :D

Skrevet

Jeg har ikm 15 Mai, men jeg har hatt litt blødning- onsdag, torsdag og fredag det blir dag 4,5 og 6 etter el. Krysser fingrene for at det var egget som festet seg. ;) Håper virkelig ikke tr kommer på fredag, da blir jeg superskuffet!!! :P Lykke til alle sammen- håper det blir Januar-baby på oss. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

hmm noen som var gravid??? :D har nemmlig også sånn som dere beskriver det, men jeg er 3 dager over ikm....

Skrevet

Har du testet da?? :)

Skrevet

ja igår men blendahvit...:( har skrevet innlegget tru om??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...