Gå til innhold

HURRA! Endelig kan jeg bare nyte!!!

Ruska67

Anbefalte innlegg

Fikk svar på resten av fostervannsprøven i dag - og tilbakemeldingen er at vi venter en kromosomfrisk gutt!!!

Det var godt å få det brevet, selvom jeg nok hadde begynt å tro at det var sånn det var - både etter at hurtigtesten var fin og gode tilbakemeldinger på UL... Likevel er det godt å få det bekreftet svart på hvitt!

:-)

Fortsetter under...

Gratulerer!! Så godt å endelig bare kunne senke skuldrene og slappe av sikkert.

Vi skal om noen uker begynne samme mølla, gruer meg litt for jeg aner ikke noe om det. Har 3 barn fra før men jeg var jo ikke gamle jenta da jeg fikk de.

Gruer meg vel egentlig kun til fostervannsprøva, man hører jo så mye rart om den, at det er så innmari vondt, høyrisiko for abort osv..

Fvp gjorde absolutt ikke vondt. Var kanskje litt ekkelt, litt "kvalmende", men ingenting å grue seg til. Jeg var også redd for abortrisikoen, men den er ca 0,75 % forhøyet ved fvp, så sjansene for at det går bra er tross alt størst. Jeg valgte å ta det med ro resten av uken etter at jeg hadde tatt prøven, og tor det kan være greit. Jeg fikk ikke sykemelding, så jeg valgte å ta egenmelding onsdag til fredag (prøven blir tatt på en tirsdag på Ullevål og Riksen).

LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...