Blomsterenglene Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Evt noen oppskrifter? Jeg synes det er sååå godt=) Men vet liksom ikke hva jeg kan bruke det til=)
Nyttårs barn Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Du kan jo bruke det som grønnsaksdip. Eller til litt spicy mat, tapaskjøttboller fx Eller bare som dip til godt brød
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Smøre det på en fersk baguette også spekeskine oppå. Det er sååå godt. Spiser det mass, hvert år når vi er i spania
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Salat og foccachiabrød m masse aioli... Det har vi nettopp spist her;)
Blomsterenglene Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2009 ÅÅåhhh=) her var det mye godt å prøve=) Takk for svar og ideer=)
Bella Swan Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Til alt:) Jeg elsker aioli og har det til det meste: grillmat, på baguetter, chips, til frityrstekt fisk osv. Jeg lager av en halv boks lettrømme, en halv majones, 1-2fedd hvitløk, salt og cayennepepper. La stå i kjøleskapet noen timer før bruk!!!
Piri Skrevet 9. mai 2009 #8 Skrevet 9. mai 2009 Blander det i sprit og limer plakater på ytterdøra med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå