Calexico Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Hei! Nå som dere prøver, har dere sluttet å røyke? Jeg prøver, men er vanskelig:( Noen som har noen flotte tips? Setter stor pris på alle svar:)
MA08-prøverigjen Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Hei og hå! Jeg røyker men prøver desperat og slutte! Har klrt og trappe ned endel men vil helst bli kvitt hele giftpinnen da jeg har astma itilegg.
FrøkenSprøken Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Heihei:) Jeg har faktisk ikke sluttet, og det er et bevisst valg. Jeg føler nemmeligat hvos jeg skal begynne å leve som om jeg var gravid nå, så ville skuffelsen bli alt for stor hver gang TR kom. Da er det bedre å fortsette som normalt, og så slutter jeg heller med en gang testen er positiv. Det gjorde jeg forrige gang også, og det var ikke noe problem:) Jeg snakka med gynekologen min om dette, og hun sa at det ikke var skadelig for barnet å røyke den første tiden, men at det satte ned fruktbarheten, og at sjansen for spontanabort var litt større. Så hvis jeg mister, eller ikke blir gravid innen rimelig tid, kommer jeg nok til å slutte allikevel. Men jeg har slutta å drikke alkohol, da. Har virkelig ikke et stort forbruk til vanlig, men ett glass kan være skadelig i verste fall, så den sjansen tar jeg ikke. Kan evt. ta et glass eller to etter mensen, og FØR eggløsning... Har ingen tips til hvordan du kan slutte å røyke, for jeg bare slutta forrige gang jeg var gravid. Men da var jo motivasjonen enestående. Det var jo for barnet mitt!
MA08-prøverigjen Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Er veldig enig i det som du skriver her. Takler heller ikke og leve som gravid når jeg ikke er det. Selv om jeg burde slutte også pga astam. Men jeg slutta også og røyke da jeg gikk gravid med min sønn som er 11 år og da holdt jeg opp i 5år.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 jeg gjorde som dere,slutta når jeg tok cb digital å d stod GRAVID....etter d har jeg ikke røyka i d hele tatt...så stå på jenter d ordner seg dette vett dere...
Calexico Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2009 Har trappet ned veldig da, fra 15 til 2 om dagen.. Jeg veit jeg klarer å slutte den dagen det står gravid på testen, men har et ønske om å slutte før. Jeg måtte avslutte svangerskapet forrige gang pga misdannelser, de fant ingen årsak. Så prøver vel å gjøre alt riktig, selv om jeg tviler på at det var røyken som gjorde det. (Røyka i 2 uker før jeg visste at jeg var gravid) Men hvis det tar tid å bli gravid, kan en jo ikke leve som om en er gravid når en ikke er det i for lang tid heller..
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Jeg sluttet på dagen da vi startet prøvingen, for 5 pp siden. Suget har vært der -veeeldig, men valgte å slutte med en gang. Det har vært tøft, men det er en stooor lettelse å være ferdig med det der! Stå på, dere klarer dette..
MA08-prøverigjen Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Hei MizzMing :-) Hvordan foregår dette? Kan du skrive litt om det?
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har sluttet for en mnd siden, bruker mocca snus av og til for å komme over suget, men det har ikke vært vanskelig, har hatt viljestyrke. Slutte å røyke og begynte å løpe masse:) DU KAN HVIS DU VIRKELIG VIL! stå på!
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #11 Skrevet 10. mai 2009 har selv begynnt å lese ;"Endelig ikke røyker for kvinner"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå