Gå til innhold

Hva slags kjøkken synes du er fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å bytte ut kjøkkenet i vårt nyinnkjøpte hus, det er i heltre eik..

Synes det blir kompakt og mørkt.

Har sett på en modell fra Marbodal, enkelt hvitt med eikekanter, tror det heter Casa.

Hva anbefaler dere når det gjelder kjøp av kjøkken?

Vi er ikke rike altså..

Men har råd til et ok kjøkken.

Har sett mye på høyglanskjøkken, men frykter at det er noe vi fort blir lei..

Aller helst ville jeg hatt et fra Danske Unoform, men det blir for råflott:-)

Skrevet

Jeg hadde hvitt, men når jeg pusset opp den nye leiligheten valgte jeg eik fordi det er lunere og mere koselig en hvitt. Jeg har dog valgt horisontale overskap og andre detaljer som gjør at kjøkkenet er "funky" selv om det er eik. Jeg synes hvitt er fint, men litt "kjølig". Det er lettere å finne fliser osv som passer til hvitt, da har man ingen andre farger å ta hensyn til.

Dersom Ikea ikke er aktuelt, så anbefaler jeg Kvik. De har kule kjøkken som ikke koster skjorten:o)

Skrevet

Er slett ikke uaktuellt med Ikea.

Har bare ikke vært der ennå, må manne meg opp for å dra dit kjenner jeg, er alltid så fullt der..

jeg synes og at eik kan være fint, men kanskje ikke det kjøkkenet som er i huset vårt, det er med profiler og hele greia.

Kvik har mange kule og trendy kjøkken ja.

Skrevet

Stress å dra på Ikea ja... Hvis du har anledning, så dra på¨dagtid på en ukedag. Mye mindre folk og stress:o) Det er jammen meg forskjell på eik og eik ja, mye gammeldagse fronter i eik. Er det et alternativ for dere å kun skifte frontene å beholde skrogene?

Skrevet

Det er helt klart et rimelig alternativ, eller å male(sprøytelakkere)

Vi har tenkt på dette ja.

Men det er så mye annet tre enn bare skapdører, sokler ,pyntelister osv.

Kjenner at jeg har litt lyst på noe som jeg har valgt, hvis du forstår. Noe som er litt friskt og enkelt. Og ikke alt for trendy.

Vil ha noe jeg ikke blir lei med det første, og som er tidløst.

Skrevet

Men også stilig og friskt altså.

mange ønsker på en gang her:-)

Skrevet

Jeg elsker det kjøkkenet vi har nå. Det er 30 år gammelt furukjøkken som vi har malt i grått og rødt. Sansynligvis kommer det ikke til å hplde i så mange år. Da kommer jeg til å forsøke å finne noe sm er mest mulig likt :-)

Skrevet

Vi skal kjøpe nytt kjøkken nå. Pusser opp hele huset... Vi skal kjøpe et fra köksprofilen i strømstad.

Jeg går fra å elske det klassiske den ene dagen til å like det moderne neste dag.... Det er SÅ vanskelig, man skal jo liksom være fornøyd med dette valget i mange år framover. Men nettopp derfor så kommer vi til å velge et klassiskt og heller "modernisere" opp med svart granitt plate, flisene og spesilelle, kule løsninger.

Her lager de kjøkken etter ønske, så du ser tilnærmet likt kjøkken på:

www.koksprofilen.se

Skrevet

Takk for tipset!

ja det er et valg som man bør være fornøyd med en stund, det er sikkert.

Skrevet

Jeg elsker høyglanskjøkken, spesielt i hvitt. Liker ikke så godt de "tradisjonelle" kjøkkenene med over-og underskap, men liker teknikkvegg og øy. Syns Kvik har stilige kjøkken, samme med HTH. Vi planlegger å bygge med Kvik sitt hvite teknikk-vegg kjøkken, når vi skal bygge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...