Gå til innhold

Kam man drikke nutrilett, herbalife og div. andre shaker når man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som anbefales til gravide?

Fortsetter under...

Skrevet

Man skal ikke bruke slike kurer når man er gravid. Det er ikke anbefalt at man slanker seg under graviditeten

Grethe Roede har kurs for gravide som hjelper deg å holde vekten, eller ikke legger på deg mer enn anbeflt under svangerskapet.

Skrevet

Spørs sikker hva det er, men jeg har fått beskjed om at man fint kan ta Herbalife av ernæringsfysilog ihvertfall. Har slitt med kvalm og dårlig matlyst. En av de få ting jeg får i meg er Herbalife. Og det er tross alt et fullverdig måltid, og det er ikke slanking med mindre man erstatter de vikitge måltidene med en shake.

Skrevet

Hi her, takk for svar, jeg tenker ikke på å slanke meg noe særlig, men istedet for kvelds eller mellommåltid så kan jeg ta meg en shake... har komt litt ut av matrutinene og spiser mye usunt, litt derfor jeg også ville begynne på shake igjen... hmmm, kanskje legen vet noe...

Skrevet

Jordmor Siri svarte på dette spørsmålet for en månedstidsiden her inne på anonymsiden hun var KLINKENDE KLAR på at pulverdiett er en dårlig plan om man er gravid, og at man skulle vente til graviditeten er overstått. Det gjaldt også herbalife. Hvis du ikke klarer å spise noe annet vil jo selvfølgelig en shake være bedre en ingen ting, men i HI tilfelle er det jo ikke det, det er snakk om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...