girl 78 Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Er i min 8 prøveperiode nå og er dritt lei av å prøve. Prøver og ikke bli stressa, men det er lettere sakt enn gjort. Jeg har IKM i uke 21,blir gal av å vente!! Det her er uutholdelig!! Ser jo gravide over alt og babyer over alt, kjenner jeg blir litt lei meg!! Nei, nå får det være nok klaging. Måtte bare få det ut!. Krysser fingrene for alle her inne så sattser vi på at dette er VÅR måned:-) Krysser fingre og tær!
MA08-prøverigjen Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Skjønner veldig godt åssen du har det. Det er så utrolig frustrerende. Vi er nå inne i vår 2 prøveperiode nå hvor vi ''virkelig prøver'' så det blir spennende. Har IKM i uke 21 som deg så det nærmer seg EL her i gården. Har det heldigvis sånn at det er greit og holde orden på syklus da jeg får mens den 24 - 25 hver mnd. Ønsker deg masse lykke til og at spiren snart setter seg fast hos oss alle sammen :-)
girl 78 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2009 Var en slik testoman type før jeg også. Fikk beskjed av legen å slutte med det. Har ikke helt stabil menstrasjonssyklus så det er ikke like lett å vite når man har EL. Ønsker deg lykke til med prøvinga:-)
Veumjenta ツ Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Slenger meg på denne og er helt enig! Vi er i vår 14. pp nå - og begynner å bli rimelig utålmodige... Dette er på en måte ikke SÅ gøy lenger! Har IKM 17. -18. mai, antar at TR kommer som vanlig - men denne pp har vi i hvert fall helt sikkert truffet EL. Så får jo bare vente og se. Men føler jeg allerede har symptomer på at TR skal komme om ei drøy uke - så er ikke så veeeldig positiv her jeg sitter! Hehe!
MA08-prøverigjen Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Må si at je er enig med deg ang dette med testing. Tror man har en tendens til og stresse for mye da og at alt blir mer krampeaktig og det har forferdelig mye og si. Selv er jeg snart 38 år men tror likevel det er best og ta alt som det kommer. Skulle egentlig hatt en liten bebiss nå i juni men mistet i MA i nov 08 så jeg vet at jeg kan få barn med sambo om det er det som er meningen. På lik linje med meg så er han imot all denne testinga for som han sier vi prøver opptil 1 år og har det ikke skjedd noe til da så kan vi så smått begynne og sjekke ut saker og ting. Klem fra meg :-)
girl 78 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2009 Å så trist å høre, men du vet iallefall at du kan bli gravid:-) Jeg kommer til å oppsøke lege hvis det ikke har skjedd ting etter sommeren. Får bare vente tålmodig. Prøver å ta det litt mer med ro nå, trur det funker. Gå iallefall ikke å kjenner etter alle mulige syntomer. Kroppen er jo så rar. Utrolig hva den kan få oss til å tru. Var sikker på at jeg var gravid rundt juletider, var kvalm, ømme bryst og magen var oppblåst. Men nei da, bare inbilding!! Lykke til med prøvingen :-)
girl 78 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2009 Jeg har IKM 19 mai, trur jeg. Skal ikke teste før evt etter forventet IKM. Blir jo bare så skuffet, dyrt blir det og i lengden. Hold meg opptatert da Veumjenta!!
MA08-prøverigjen Skrevet 9. mai 2009 #8 Skrevet 9. mai 2009 Tusen takk for lykkeønskninger og tro meg jeg ønsker akkurat det samme for deg!! :-) Tror du gjør lurt i som du sier at du tar det med ro, Stress hjelper absolutt ikke. Men dere SKAL få det til skal du se. Før du vet ordet av det så er du gravid og har en liten frøken eller herremann i huset :-) Ja det er trist og miste og må innrømme at det føles litt ekstra tungt nå bare noen uker før jeg egentlig skulle hatt termin. Men samtidig så er jeg litt glad for at kroppen faktisk ''ordner opp'' når det rett og slett ikke er liv laga.
MA08-prøverigjen Skrevet 9. mai 2009 #9 Skrevet 9. mai 2009 Så nå for moro skyld på el kalkulatoren på babyverden. Der viser den at jeg er fruktbar mellom 6 og 11 mai el idag.... Da får vi se om vi har klart og treffe nå da. Litt spennende dette her:-)
iris76 Skrevet 9. mai 2009 #10 Skrevet 9. mai 2009 Jeg skjønner så altfor godt hvordan du har det girl 78. Det virkelig babyer og gravid overalt. Jeg bor i Oslo der er det babyboom fortiden. Man blir kjempe fortvilet innmellom. Jeg har felt mang en tåre over dette. Hadde aldri trodd at jeg skulle være "den siste" av mine venniner. De er jo snart ferdig med nummer to alle sammen......Det værste er tiden synes jeg. Jeg vil så gjerne få to barn og her sitter jeg og vet ikke om jeg engang får oppleve den første..... Jeg har også prøvd i ett år nå, men fant ut at ikke alt var som det skulle hormonelt, går på medisiner nå for å være "normal". Er nå inne i min 2 normale pp, men i praksis har jeg jo prøvd leeeenge. Man prøver ikke å stresse, men man tenker på 24/7, det går på psyken løs! Derfor har det hjulpet med masse tiltak som alternativ og kjerringråd. Jeg tenker at ikke bare kan sette meg ned og vente på at det skal skje ting.....skal også snart til en spes.gyn. for utredning. Ser frem imot det....Vi er ihvertfal flere der ute. Det synes jeg er godt. Føler meg ellers så veldig alene om dette. Men husk at innen 2 år med prøving har du 90% sjanse for at du lykkes! Det skal nok ordne seg for oss også en dag!!!! lykkeklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå