tuppa prøvd lenge Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 når kan man se på blodprøve at man har hatt eggløsning? er det samme dagen eller må man vente en eller 2?eller flere?:-) off...går bare å teller dager og synser og sanser... jeg klarer ikke å tenke på noe annet.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Progesteronet stiger jo med en gang etter EL, så jeg vil tro det synes på blodprøve omtrent med en gang. Når jeg har sjekket det har jeg hatt EL på dag 16 og tatt blodprøve på dag 21. Du kan jo ringe legen på mandag å høre:) Masse lykke til!
tuppa prøvd lenge Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2009 oki.takk for svar:-) ja, har jeg ikke fått mensen innen mandagen så tror jeg at jeg ringer gyn altså. får jeg mensen nå ikveld så hadde jeg eggløsning på dag 21 og jeg syns det virker veldig seint jeg da men...trodde ikke det gikk ann jeg:-)hehe.men det gjør det jo tydeligvis for jeg har lest her inne at man kan få eggløsning mye seinere enn det. har liksom på følelsen at jo lenger ut i syklusen man kommer jo mindre sjans er det for å få eggløsning. nei jeg veit ikke jeg....jeg føler meg i allefall langt i fra gravid og jeg har kjempe vondt i magen så tanta kommer nok i natt tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå