mummydummy Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Har lyst å kjøpe en bæresele til baby'n på snart 4 mnd. Men h*n er stor for alderen og laang i ryggen. Noen anbefalinger? Har Ergo NT men synes allerede den er for kort.... Liker Meitai og Manduca veldig godt men vet ikke om de er lange nok? Noen som kan hjelpe?
VinterSol+2 Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 du, har du sjekket ut www.filiokus.blogspot.com? filiokus meitai og filiokus sjaltai er fantastiske bæretøy, som du kan bruke fra nyfødt og til tre år, minst. dersom barna er spesielt store, anbefaler hun å gå over til den som heter maximus etterhvert. -Men min vesle på to kan fremdeles fint sitte i en babyvariant! jeg kan virkelig anbefale filiokus sine bæreseler, jeg er spesielt fan av Sjaltai, (som er en meitai med sjalstropper) men det er jo min preferanse da!
MurielAmanda Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Manduca har en glidelås på panelet som kan åpnes og da blir den mye lengre. Den er mer enn stor nok til min lange 2åring. Jeg hadde den ikke før hun var ett år da. Jeg liker den veldig godt.
emporium Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 nvet jeg ikke hvor du bor - men bæreglede i oslo har manducaer og mt'er som du kan prøve - og da er det jo lettere å finne ut hva som passer har selv manduca - og den er super - med forlengbart panel meitaier kan du jo bestille med den lengden på panelet du vil - sjekk feks ut http://7kidsmeitai.blogspot.com/ lykke til
Yngvil Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Manduca er supert itl lange barn syntes jeg, så lenge de er over 3 måneder! Vi har denne i sort: http://www.syvsjal.no/productdetails.php?product=44 som vi handlet hos Syv Sjal. Har ikke funnet den billigere noe annet sted!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå