Gir aldri opp! :) Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Hei på dere skjønne damer ) Jeg har hatt mitt 2.ICSI forsøk nå. Tok blodprøve i går og den viste 0, blæææææ!!!! Jeg kan jo selvsakt håpe de har forveksla prøveresultatene, hehe Men... når kommer da egentlig mensen tilbake? Og hvor har det blitt av egget som de satte inn? Ha en superfin lørdag og ta godt vare på dere selv )
Gir aldri opp! :) Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. mai 2009 Er det noen som kan svare på dette? Ha en fin søndag
lilleta Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Hei Gir aldri opp! Det var trist å høre at det ikke gikk veien denne gangen! Har dere noen egg på frys? Hvor holder dere til? Jeg er ikke helt sikker på dette med hvor det blir av egget, men regner med det kommer ut med den ekle crinonen eller noe... Jeg har hatt to forsøk tidligere som begge har vært negative. Mensen kom på rd 14 eller 15. Denne gangen krysser jeg alt jeg har for at det skal gå bra! Er på rd 9 nå. Lykke til på veien videre mot en etterlengtet baby:)
Gir aldri opp! :) Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2009 Hei Lilleta:) Vi fikk et egg på frys, så skal vel prøve det før et nytt icsi forsøk. Har hørt så som så med frysteegg, så er ikke så optimistisk på det egentlig. Vi holder til på Riksen, dere? Da krysser vi alt for at det klaffer denne gangen, alle gode ting er 3 har jeg hørt Lykke til!
lilleta Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Hei igjen! Du må ikke tro dårlig om fryse-egg:) Ei jeg kjenner ble gravid med det!!! Vi holder til på riksen vi også. Og vet du, det kan se ut som om alle gode ting faktisk er tre for oss:) Testet positivt i dag på rd 10. Er en slags skrekkblandet fryd dette!
lightblue Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Hei lilleta! Så gøy at du har testet positivt! Gratulerer! Jeg snek meg til å teste jeg også, litt utpå dagen, altså ikke i morgenurin... Den ble negativ. Jeg brukte Quick Response... Når på dagen testet du, og hvilken test brukte du? Håper det ikke var Quick Response...
lilleta Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Heisann! Det var quick response jeg brukte, MEN jeg testet med morgenurin!!! Streken var svak til å begynne med og helt klart svakere enn kontroll-linjen! Hold motet oppe lightblue!!!
lightblue Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 lilleta: Urgh! Ja jeg får prøve å holde motet oppe! Det er vel litt ulikt hvor mye hcg-hormon som kan påvises hos den enkelte tidlig i rugeperioden også, får håpe jeg er av den trege typen!
lilleta Skrevet 11. mai 2009 #9 Skrevet 11. mai 2009 Jeg var egentlig veldig usikker på om jeg skulle teste i dag, men sakl ta blodprøve på ons og liker å ha forberedt meg litt på at det ikke har gått veien... Om du skjønner... Men nå ble det altså enda verre, for nå håper jeg jo veldig, men kan fortsatt være neg til ons... Vi fikk to egg inn, så om begge har festet seg vil man kanskje prod mer hcg tidlig eller?
lightblue Skrevet 11. mai 2009 #10 Skrevet 11. mai 2009 lilleta: Jeg håper det er forklaringen! Jeg er litt usikker på om man får høyere hcg-verdi dersom man skal ha tvillinger, men jeg er i alle fall helt sikker på at du er gravid! -Og så håper jeg at hcg-verdien min kommer litt senere fordi jeg bare har satt inn ett egg...
lilleta Skrevet 11. mai 2009 #11 Skrevet 11. mai 2009 Jeg krysser alt jeg har for deg! Har fulgt med på deg en stund selv om jeg ikke har vært så aktiv skriver. Håper på positiv test for deg på testdagen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå