Gå til innhold

SYklus på 35dager! noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når pokker er eggløsninga da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Annenhver måned frem til nå, har jeg hatt det! At det går an. Skal vel uansett regne 14 dager fra ikm-dagen tror jeg!

Skrevet

Eg har ingen system på min syklus...men kjente el heldigvis forrige helg!! (e bombesikker det va el!)

Men, husk! Me har fruktaber DAGER..ikkje DAG..hehehe.. beste råd e å følge med på utflod (og evt. tapp) og hoppe i bingen med ein gang en merke antydninger te at noe i gjære der nede :) Men det blir sånn ca to uker før ikm, ja.

Skrevet

et tips: bruk eggløsningskalkulatoren på babyverden.no, der kan du pønsje inn sykluslengde.

Skrevet

Hei!

Jeg har også hatt 35 dagers (og 41 dagers) syklus etter pilleslutt. Fikk første ordentlige TR etter pilleslutt 28.feb. Deretter gikk det helt til 9.april før den kom igjen. Da tok jeg ikke el test, men hadde litt elslim fra 25.-27.03 og tror derfor el var 27.03. Det passer i forhold til TR som da kom på dag 13 etter el (vet ikke helt om man skal telle med selve el-dagen?).

På dag 23 (1.mai) denne syklusen fikk jeg positiv el.test. Var litt utålmodig og ville gjerne tolke testen dagen før som positiv, men den er ikke positiv før teststreken er absolutt like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Det var den 1.mai, og nå antar jeg IKM ca 15.mai.

Tror det er anbefalt å starte eltestingen på dag 18 når en har 35 dagers syklus, men den kan jo forandre seg... Se etter elslim og begynn når du ser det (hvis det er tidligere).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...