Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Hei på deg=) Bare lurer på om du vil spå meg litt jeg=) om jeg blir gravid snart =) vil ha spire nååå=) hihi Setter super stor pris på de=) Klemmer på=)
monca*84*j12 Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Heihei.. Jeg sitter her med influensa og er helt kake akkuratt nå... Jeg prøver og ta noen innimellom når jeg har energi og ønsker og fokusere på noe annet.... Uten og si det for sikkert er du nok gravid innen et halvt år altså! Men får ikke inn no mer nå.. Om du har gutt trur jeg du får en jente, og har du en jente får du en gutt.. Trur jeg da.. Men jeg kan se nærmere på deg når jeg har kommet meg litt! Ha en fin helg da... klem
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2009 Huff da monca*84* håper du blir frisk snart. masse god bedring fra meg=)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2009 Huff da monca*84* håper du blir frisk snart. masse god bedring fra meg=) mange klemmer fra meg=)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2009 dytter litt jeg så den ikke blir borte=D håper du er på bedringenes vei=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå