Gå til innhold

Overraskelse!

GPM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med to på vei!!! Dette blir veldig spennende for deg! Dersom du likner på meg har du noen tøffe uker foran deg. Jeg var innlagt flere ganger pga ekstrem svangerskapskvalme. Det startet i uke 6 og varte til uke 14. Men da var det bom stopp også. Har vært frisk som en fisk etter det. Og har helt glemt hvor tøft det var. Nå er det bare kos, og jeg handler og gleder meg masse til jentene mine kommer. Er halvveis i dag, 20 uker.

Men du trenger absolutt ikke ligne på meg ;-) Kanskje det går knirkefritt for deg, kjenner flere som skal ha tvillinger som ikke har hatt noen særlige plager. Uansett, masse masse lykke til :o)

Hei og gratulerer med to små bankende hjerter og velkommen hit til oss :)

Jeg var selv i uke 6/7 når jeg så mine to små nurk for første gang og jeg lo et døgn i strekk etterpå :)

Jeg var også veldig dårlig frem til uke 12 (Trøtt og oppkast hele døgnet), så var det plutselig en dag på mirakuløst vis over.

Nå er jeg i uke 23 og formen er helt upåklagelig. Jeg sover og hviler mer enn jeg ellers ville gjort men er ellers i aktivitet hver dag og har få/ingen vondter eller plager.

Jeg nyter to aktive og voksende småtroll inni magen og gleder meg til å få hilse på nurkene i løpet av august :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...