Gå til innhold

Noen bra guttenavn ...:-)

Anbefalte innlegg

Hei.....

Sitter her å lurer da......om vi får jente så har vi jentenavn klare..opptil flere stk,men vi tror kanskje det blir gutt og syns guttenavn er helt håpløst å finne ut av....er så mye rart.

Noen som kan komme med forslag til guttenavn som er fine.Hadde blitt veldig takknemlig.

Ha en strålende tid allesammen..:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140076735-noen-bra-guttenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og håpp

Jeg vet ikke hvilket kjønn jeg har i magen, men det eneste jeg har av forslag til nå, er etter min farfar som het Berge. Synes det er riktig flott, men jeg er no innhabil :)

Slet skikkelig med navn til mitt første barn, brukte 3 med eller noe sånnt.

Jeg tar også imot forslag med takk.

Det eneste jeg har tenkt uansett kjønn, er at jeg ikke vil at 5 andre i klassen (barnehagen ) skal hete det samme som mitt barn. Men samtidig har jeg ikke lyst til å være helt "out there" om du skjønner.

Gøy å se at det ikke er bare jeg som ikke vet kjønn. Det virker som at det er mange som vet det. Jeg missunner dem som vet det, men jeg gleder meg vanvittig til fødselen er over og jordmor sier - Du har fått en liten datter\sønn. Kjenner at det kribler når jeg tenker på det. LOL

Masse lykke til i navnejakten

hilsen tone

Annonse

Joda...jeg vet det....men jeg hadde bare lyst til å ha en tråd med guttenavn,ikke alle navn...men ellers takk.

Er helt enig i den at jeg heller ikke vil ha et navn ørten andre i nabolaget,skolen el barnehagen heter.Har et navn selv som jeg vet mange heter og det er ikke alltid du vet om det er deg de snakker til el om det er de andre...særlig ikke hvis det er innenfor vennegjengen.

Takker for lykkeønskninger også.....er et svare strev det der å finne navn altså.

Har ikke noen besteforeldre jeg vil oppkalle etter heller tror jeg....bare når det gjelder jentenavn bl annet.

Men guttenavn syns jeg er håpløst,finner bare navn vi iallefall ikke vil at den evt han skal hete...hehe,skal ikke være lett det der.

Ikke kunne vi se på UL hva det var,ikke vil vite det heller...spennende det...

Lykke til for dere andre også....:-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...