Gå til innhold

trenger litt hjelp jeg jenter :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal tappen være rundt mensen tider? jeg pleier å få mensen mellom dag 28 og 34. .og på dag 28 var det liiiitt antydning til svaaaakt rosa i utfloden og tappen skikkelig lav,så trodde mensen skulle komme ,men det gjorde den ikke. . . så idag på dag 30 e tappen super høy, utfloden hvit, og tempen høy ennå. whaaat? ka skjer liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test!!! Det høres faktisk lovende ut etter det jeg har lest meg opp på......At temperaturen er høy er VELDIG bra!!!

Skrevet

har skikkelig lyst å ta test, meen vil ikke se en eneste negativ test flere ganger. . Såå tenkte å vente minst 5 dager til . . :) fikk forresten ømme pupper kastet over meg idag og, de pleier å komme ett par dager etter el, og vare frem til mensen kommer. .:S

Skrevet

Jeg hadde tatt en test! jeg synes du har gode symptomer. Ømme bryster er jo ett av de aller beste tidlige tegnene....særlig når det kommer på uvant tidspunkt.....Har du prøvd lenge?

Skrevet

Vi har prøvd i åtte mnd no. Så begynner å bli lei.. Håper det har klaffet,men tør ikke å tro det før eg får se det;) hehe

Skrevet

Åååå såå spennende.. Løp og test!

Tenk for en fantastisk måte og avslutte helgen på!

Hvordan var tempen i dag da?

Lykke til

Skrevet

Tempen e høy ennå:) og fremdeles ingen tegn til tr.. Tenkte å vente til lørdag m å teste:) hvis tr ikke kommer før :)

Skrevet

Så utrolig spennende Silje!!! Etter 8mnd. prøving har du virkelig fortjent å få det til. Jeg tror det er din tur nå, med slike symptomer. At tempen fortsatt er høy er et VELDIG godt tegn;-)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...