Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 jeg skal begynne på spray nå den 12. mai og har sprøyte start 3. juni...med 150ie puregon, har ul på dag 9 altså 11.6, er ikke det litt seint? på skjemaet står det at jeg skal ha sprøyter dagen etter men ikke noe anna......tenkte da på videre beskjed ang økning på dosen eller event at jeg blir overstimulert, siden ul er så seint.... noen som har peil på dette og lyst å forklare meg saken? føler meg en smule lost her...
MK73 Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Heisan! Det er et helt normalt regime. Når du er på UL så har du tatt sprøyter i 8 dager (for du har ikke tatt dagens dose for 11.06 enda). Da vil du få beskjed om hvor mye lenger du skal gå og på hvilken dose. Så UL-timen din er ikke sein. Dessuten starter de deg opp med en moderat dose (som er satt på bakgrunn av din diagnose), og det er faktisk veldig uvanlig å bli overstimulert selv om det ikke alltid virker sånn her hos oss i dette forumet. Så du har ikke noe å bekymre deg over :-) Lykke til!
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2009 jo har tatt dagens dose da, skal seint på ul nemmelig..hehe aner ikke om det har noe å si eller ei... hvor mange dager er det vanlig å hormoniseres?
MK73 Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Ja, OK. Jeg har alltid tatt mine sprøyter om kvelden, skjønner du. Det er nok ikke noe problem likevel. Det varierer jo fra person til person og fra forsøk til forsøk, men man kan vel si at det er vanlig å gå på sprøytene 8-12 dager. Så det er ganske stort sprik :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå