Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 En firehjuling og en trehjuling selges samlet til 6000 kroner.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Ville heller kjøpt en vogn til halv pris, enn å betale fullt og få med en annen vogn i prisen.. Hvilke vogner er det da? DET er ihvertfall relevant..
It's all about me Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 At det er 3 og 4 hjul er jo alt en trenger å vite, ingenting annet teller ja. Eh, dette kan da ikke være et seriøst forsøk. Snakk om å kjøpe overpriset forundringspakke da.
MarihønaMedHvitveis Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Nå er ikke jeg HI, men jeg har også en 3 og en 4 hjuling ute til salgs. Ikke som èn pakke selvfølgelig, selger dem hver for seg, men det er to vogner som utfyller hverandre. En vendbar, lun 4-hjuling som egner seg den første stunden, og en lett sportsvogn med 3 hjul. Mange har to slike vognen på èn gang eller går fra den ene til den andre iløpet av det første året. Kan vel være noe slikt HI har tenkt. Hvis det var seriøst ment da, en smule lite informasjon var det vel;)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Hei Marihøna, Hva er det du selger? Vurderer en firehjuling i tillegg til min trehjuling...
MarihønaMedHvitveis Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Selger en Teutonia Mistral 2008-modell:) Kjøpt nå i februar, så lite brukt. Vendbart styre. fottrekk, regntrekk, tinkafu myggnetting med marihøner, og koppholder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå