attpåklattimagen:-) Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 ..Hvor satte han/hun nåler på dere og kjente dere noe etter behandlingene? Bare lurer.. har hatt min andre 'behandling' i dag, og synes at det har 'jobbet' mer i livmor-området...?????
atsjo Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Sikkert litt forskjellig hvor de setter nåler utifra hva "problemet" er. Jeg har ikke mensen eller el. Hun har satt nåler nederst på føttene, ved håndleddet, i magen.. Har fått mer stabil temp av det og mer utflod, men ikke el enda desverre:/ har tatt sikkert 10 behandlinger. Men hadde et stopp etter 4-5 behandlinger så da ble temperaturen min veldig ustabil igjen. Har kjent litt av og til så det stemmer sikkert det du kjenner:)
attpåklattimagen:-) Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2009 Takk for svar! Jeg får nåler nederst på ryggen, magen, beina og armene.... Akupunktøren min kaller nederst på ryggen for 'rugekassen'... Jeg temper ikke og det er for tidlig å undersøke utflod.. skal etter sigende ha el ca den 14... gleder meg til å teste denne mnd om den kommer...... Lykke til. Håper du får el SNART..;o)
iris76 Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 hei Jeg tar jevnlig akkupunktur for infertilitet. Har holdt på siden Mars. Har ikke fått noen "resultater" ennå, men har på følelsen at det hjelper. Nålene blir plassert litt ulikt ettersom hvilken dag du er i syklusen. Jo nærmere EL jo mer konsentrasjon på livmor og eggstokker. Rett før EL har jeg noen gang fått veldig vondt i eggstokkene etter akkupunktur, dette kan vare i noen dager og det er tydelig at noe skjer. Akkupunktøren min sier hovedoppgaven med nålene er å forbedre eggløsnings slimet og egglederne. Jeg har faktisk fått økt eggløsningsslim nå ved siste EL og dette er jo ekstremt viktig for å være så fruktbar som mulig:-) Det settes også nåler i hodet, mellom øynene, henden leggene og føttene. dette handler om balanse og strøminger av energier tor jeg. Som sagt jeg tror det hjelper, det er faktisk påvist! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå