Januarbaby2010 <3 Ailo <3 Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Tok en test idag ( ikke morgenurin) med strimmel fra Billigtest. Har prøvd siden januar, og hadde de første mnd 28 dagers syklus. Fikk plutselig 34 sist mnd, så denne siste prøveperiden nå, har jeg ikke hatt peiling på EL eller noe.... Vet heller ikke hvor lang denne syklusen er/blir.... Tok da en test idag, på dag 30. Og før tiden ( de oppgitte 5 minuttene) var ute, viste det seg et svaakt strek + kontrollstreken!!! Hva tror dere ? Har hatt litt sånn små anelser med menssmerter nå og da de siste par dagene, så har egentlig tenkt at mensen kommer nok snart... Men, kan dette være noe annet denne gangen?? HÅPER D! Planlegger å teste med ny strimmel, OG digital cb imorgen tidlig da, med morgenurin.... spent nå ja!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Ååå så spennandeee!! Whee!! Har akkurat tatt ein..og tro meg..når den e neg. så e der ikkje antyyyyydniiing te strek ein gång!!!!!!! Kjøpte noen fra usa og dei har ein svaaaak liten skygge på seg (samme med el testene av samme merket), så...desse billitest strimlene e MEGABLANKE hvis der ikkje e noe utslag!! Hold oss oppdaterte!!! Håpe eg får gratulere deg i mårra da
Januarbaby2010 <3 Ailo <3 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2009 OJ! Nå ble jeg ennå mer spent gitt!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Sååå spennende!! Er streken rosa? I såfall kan du slippe jubelen løs;) Menssmerter er vanlig i begynnelsen av svangerskapet. Masse lykke til med ny testing i morgen!
Januarbaby2010 <3 Ailo <3 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2009 Ja, er liksom sånn litt svakere enn kontrollstreken liksom, men sees fra 2 meters avstand liksom, men langt ifra like sterk som kontrollstreken ja...... Tok forresten en test til, av samme type, bare en times tid etter den første... Og det ble samme utslag! Det blir nok digital-test imorgen tidlig ja! veldig spent nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå