Tante Gustava Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Lillemann har fått plass i Sofus barnehage i bydel Bjerke i Oslo. Jeg vet ingenting om denne barnehagen, og er selvsagt interessert i andres erfaringer. Er jo det dyrebareste jeg har som skal være der... Er det noen som vet noe om denne barnehagen? Som har hatt /har barn der selv? Har hørt noe via andre? All info, både positiv og negativ, mottas med takk
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 grattis med barnehageplass. Tipper du kommer til å bli fornøyd. Vår datter på 1 år og 7 mnd går der og vi er strålende fornøyd. Det er jo bestandig ting som kan bli bedre som f.eks. nye og bedre lekeapperater ute og oppgradering av lokalene, men dette er ting som det kontinuerlig jobbes med. Det viktigste er at styrer er en person som er lett å kommunisere med og er lydhør i forhold til foreldrene. Hun har selv en datter som går på småbarnsavdelingen i barnehagen så hun har personlig interesse av at det fungerer bra. I tillegg er de ansatte bare så grei og snill og flink med ungene. Har ingenting negativt å si om denne barnehagen.
Tante Gustava Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2009 Tusen takk! Nå ble jeg glad og lettet
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Bare et spm, fikk dere plass nå etter hovedopptaket? Har ei venninne som har søkt på den barnehagen, men som ikke har hørt noe ennå. Så hvis dere har fått plass nå nettopp så får vel ikke hun plass i første runde etter hovedopptaket. Men ang barnehagen. Det er overhodet ingenting å grue seg til. Det er veldig synd at den ene ped.lederen på småbarnsavdelingen slutter til høsten, men hun har fått tilbud om en styrerjobb i en annen barnehage så jeg skjønner henne godt. Men dem holder på med intervjurunder nå så vi satser på at dem får på plass en person i denne stillingen så snart som mulig. Be om å få komme på besøk en tur og hilse på. Det er litt rotete på uteområdet for øyeblikket fordi dem holder på å sette opp noen flere uteleker. Men det blir bra om ikke så lenge :-)
Tante Gustava Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2009 Vi fikk svar nå på fredag, så det vil vel si andre runden Har kikket nedom barnehagen i dag, og den ser jo veldig ok ut, og det er jo så godt å høre at andre har positive erfaringer Tenkte å ta en telefon og høre om vi kunne stikke innom ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå