J -76 Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Heisann, jeg har akkurat oppdaget soppinfeksjon og fått tablett og smører med Canesten, huff, synes det hele har vært veldig flaut.... Men det jeg lurer på er: hvor lang tid tar det å bli kvitt det? Noen med erfaring? Jeg har trolig eggløsning til uka og kan jo ikke akkurat kjøre på nå.... Huff Hilsen flau, men øver på å å bli tøffere, he he he
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Hehe.. Eg har hatt sopp to ganger, men e lenge siden nå (begge va når eg va 17), men eg kan ikkje sei eg huska kor lang tid det gjekk fra behandling starta te det va over...egentlig... Første gangen blei eg JAFFAL flau! Så eg sa jo ingenting te han eg va sammen med..haha!! (te tross for INTENS KLØE og sviing) Så han ville jo ha seg litt han......desverre så va ikkje han så mye klokere enn meg så eg fekk meg ein overhøvling fordi eg hadde vært utro.....hahahaha!! Men eg tror ikkje det gjekk lange tia...to-tre dager kanskje??! Husker ikkje heilt :-| Men innbilla meg det mesta av symptomer va borte når eg hadde fått "fordøya" siste tabletten....fordøya faktisk....visste ikkje ka eg sko kalle det...hehe.. Men du får google litt...(står ikkje i pakn.vedlegget te Canesten da?!?!??!) Tenkte bare eg sko dele at eg har vært litt flau eg og serru...lærte fort at det va bedre å ikkje være det..hehe..han trodde ikkje eg va utro andre runden med sopp da! Haha..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Ikke noe å være flau over;) Når jeg har hatt det så har det pleid å gå bort omtrent med én gang jeg har begynt med canesten. Så jeg vil tro at du trygt kan kjøre på til uka;) Håper det blir full klaff!
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Hadde det svært ofte for mange år siden (med eksen). Mener å huske det gikk et par-tre dager med behandling før det var "bra" igjen.. Ikke noe å være flau over i hvert fall. Det er jo veldig vanlig. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå