♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 jeg hadde selv en SA for 2 uker siden til mandag. hvor lang tid tokk der for dere å bli gravid igjen... ??? jeg og samboren prøver igjen.
J -76 Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Hadde en SA i 2004, mistet i uke 6. Ble gravid i 1 pp etter og fikk en skjønn datter i 2005. Oppdaget MA i uke 11 i januar, fortsatt ikke gravid... Tror det er gode sjanser for å bli rask gravid etter SA, mye hcg i kroppen hjelper, litt mer komplisert å bli gravid igjen etter MA for det kan bli litt mer tull med syklus, lykke lykke til!
Tingeling27 Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Har hatt en MA, da tok det 6 mnd før jeg ble gravid igjen...fikk en skjønn datter i 2005 samme som J-76 hadde utskrapning i april nå i uke 11+2, har hatt en el etter det,men vet enda ikke om jeg er gravid...tror nok ikke jeg er så heldig at det sitter på første,men det er lov og håpe:) J-76: trodde ikke man fikk EL før hcg var ute av kroppen jeg?? jeg fikk ikke det iallefall...
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2009 tusen takk for svar. håper mista i 7 uke jeg da. veldig trist :-((( håper jo nå å bli gravid fort er 2 uker siden og har holt på vedlig denne uka i senga hihi. håper jo det klaffer med en gang nåå.. lykketil du også. snart har vi begge en spire
The Bad Gal Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Så trist at du mistet:-( Ble gravid raskt første gang, men hadde da en SA. Tok 1,5 år før jeg ble gravid igjen, det endet i MA da jeg var 11 uker. Var under utredning for ufrivillig barnløshet, og et par måneder etter MA'en hadde jeg en laparoscopi, og ble gravid syklusen etterpå, noe som resulterte i en spinnvill liten frøken:-) Håper det lykkes snart for dere igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå