Gå til innhold

Før jul så kjøpte jeg meg en sparebørse på Nille.. Nå har jeg talt pengene og der var....---->

Anbefalte innlegg

Skrevet

8400kr!!!!!!!!

Det var en slik sparebørse som man ikke kunne åpne. Var en hermetikk boks med fast lokk. Kunne ikke se inn i den heller. Bare en liten sprekke på toppen. Så der har vi puttet på alt fra ti kroninger og opp.

Pengene ble bestemt at skulle brukes på ferien til Danmark, og nå nærmer jo den seg, så var greit å vite hvor mye det var. Nå skal vi kjøpe ny slik sparebørse. Det var jo så gøy:)

Skrevet

Ja det var jo en del penger! Så gøy! Sambo hadde også en slik når jeg traff han. Den var nesten full da og er nesten full nå. Vet ikke hvor den er. Han kommer nok ikke til å åpne den før pengene oppi har gått ut på dato =/

Jeg sparte jo til jenteturen og plutselig hadde jeg 4000,- + en del småpenger.

Jeg fikk en svæær spare gris av foreldrene mine når de var i syden et år, og der var der langt over 5000,- med 20-ere og ned.

Det er gøy å spare =)

Skrevet

Oi, det var jo mye penger. Det var lurt å gjøre det sånn. Tror jeg skal kjøpe meg en slik sparebøsse neste gang jeg er i nærheten av en nille butikk jeg og.

Skrevet

Ojjj der tror jeg Nille fikk seg en kunde til gitt hehe Det var da mye penger på egentlig kort tid.. men regner med dere har puttet litt lapper oppi også da eller?

Skrevet

Utrolig hvor mye man kan spare når man putter alt man har av småpenger til side.

God tur til Danmark =o)

Skrevet

takk takk:)

Ja vi har puttet på en del lapper også. Mange 50 lapper, og noen 500 lapper også. Var godt og vel 5000 i lapper faktisk. Har jo spart litt heftig da siden vi skulle ha det til nå. Men ellers så vil vi jo ikke spare så masse på en gang. Nå har vi puttet oppi de mannen fikk til bursdagen også.

Skrevet

Dette skal jeg også gjøre til neste sommer ;) begynne i august og spare iherdig til sommeren.. blir spennende da å åpne i mai hehe Da skal jeg skrive her hvor mye som ligger oppi.. siden jeg nå har offentlig gjort det så mååå jeg jo gjøre det selv om jeg tviler på det blir så mange 500 lapper hehehe takker for tips ;)

Skrevet

Bare hyggelig:)

Vi skal også starte på nytt. Kommer ikke heller til å putte på så mange sedler i det hele tatt. Men det monner bra med 20 kroninger også. Og noen sedler:) Var nesten som å vinne i lotto og sprette sparebørsen og se hvor mye det var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...