Blå + en i magen Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Hvis du har kjøkken i valnøtt - hva slags benkplate har du? Og om du har valnøtt benkeplate - hva slags innredning har du? Vi skal ha nytt kjøkken. Spisestubordet og vitrineskapet er i valnøtt. Veldig fornøyd med dette og vil ikke bytte det ut. Lurer på om noe av kjøkkenet derfor også kunne vært fint i valnøtt. Men klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ha innredningen eller benken i det, og hva jeg skal ha av det motsatte.... Hva har du?? Og hvilken farge har du på fliser, vegg til?
wirre;o) Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Har valnøtt benkeplater og hvit kjøkkeninnredning, brasiliansk skifer på gulvet og gråstripet tapet på veggene. Ingen fliser, kun glass over kjøkken benken. Glassbyggerstein på kokeplaten. Rødt på kjøkkenhåndklær og dill, pluss Marimekko- og Alessi-saker. Mye likt dette: http://www.kvik.com/no-NO/kjokken/products/mano_høyglans_kjokken/mano_høyglans_kjokken
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Valnøtt, da mener du heltre regner jeg med? Isåfall hadde jeg valgt benkeplata. heltre valnøttkjøkken er svindyrt! Da vi skiftet kjøkken for et år siden sjekket jeg priser med flere av våre egne leverandører, og mange av de hadde dagspriser fordi det svingte litt, og fordi det er så dyrt. mange har valnøtt (melamin) kopier, men det hadde jeg styrt laaangt unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå