Gå til innhold

forvirret.. ang utsette eksamen. noen som har peiling?

CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥

Anbefalte innlegg

har termin 20 september og skal nå ha ha 5 eksamer i løp av 3 uker . første er om 1 uke.. jeg har slitt med hodepine og er konstant trøtt hele dette svangerskapet. har ikke fått lest så mye som jeg burde, og får ikke fulgt godt nok med på forelesninger. har en datter på snart 4 som krever sitt også, og jeg har rett og slett ikke overskudd til å få lest. tenkte på å få utsatt 3 eksamner og tatt 2, det er ikke noe problem fra skolen sin side. men om jeg utsetter eller stryker så fikk jeg i dag beskjed om at det ikke vil bli omgjort noe av lånet til stipend for dette året, siden jeg ikke består det nå og siden permisjonen ikke begynner før til neste år..hjelper ikke om jeg består de til neste år heller de må bestås i år, eller ha gydig utsettelses grunn.

noen som vet om dette stemmer?

dette gjelder jo også om jeg stryker på noen (noe jeg antageligvis kommer til å gjøre om jeg prøver) så er liksom like langt.. eneste mulighet er å få sykemelding, men igjen, da kan jeg jo ikke ta noen av eksamnene nå, og må ta 5 eksamner neste sommer etter endt permisjon som vil bli ca rundt juli. allså må jeg nok ta alle disse eksamnene i august, rett før skolestart. og hva vil skje om jeg ikke består da?

siden jeg ikke har noen forsinkelser i utdanningen fra før er det uansett hva jeg velger å gjøre ikke noe problem å få fødsels stipend til høsten. men aner ikke hva jeg skal velge å gjøre nå. noen som har noen råd eller tips til meg?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...