Gå til innhold

SPÅ JENTER, SE HIT !! SPÅR GJERNE TIL GJENGJELD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.. Feiler det meg noe?? Jeg har hatt i løpet av 2 år 2 aborter, og jeg har prøvd siden februar med å bli gravid og ikke blitt det enda...

Er det noe galt med meg? eller med samboern min???

Ser dere noe graviditet på meg i nærmeste tid?? hvilken mnd?

Meg: 14.06.88

samboern: 06.09.83

Håper indelig på svar...

tusen takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror ikke det er noe galt med noen av dere, føler du blir gravid rundt august...:)

jeg har en liten pergo følelse på deg, men jeg er usikker på om du egentlig trenger det.. så vet ikke om det bare er snakk om pergo eller om du tar skrittet og bruker det....

du vil iallefall få en gutt i før vinteren setter inn i 2010:)

viss du vil spå meg så lurer jeg også på når jeg blir gravid?

har også hatt to aborter en des 08 og februar 09...:(

får du opp noen feil hos noen av oss??

jeg 270283

han 281177

tusen takk og lykke til:)

Skrevet

Heia..

Jeg trur ikke det feiler deg noe egentlig.. Men at du er veldig uheldig! Jeg føler at greia for deg er og få kontakt med lege, få tett oppfølging og kanskje mye ro i starten av sv.skapet.. Jeg føler mye kvalme på deg når spira først sitter.. Men det er et godt tegn, da sitter den!

Husker ikke hva jeg har sagt på deg før jeg, men om du ikke blir gravid i løpet av året blir jeg veldig overrasket! Føler enten denne pp eller mot høsten igjen.. oktober kanskje.. Blir det nå føler jeg jente, blir det høst føler jeg gutt..

hmmm by the way, dere er ikke gift? Føler frieri din vei..

Jeg sitter her med influensa, så kan hende jeg bommer helt. Men måtte bare prøve meg=)

Hva får du på meg nå da?

Fortsatt ingen mens=) Ikke testet på snart en uke!

280384

Skrevet

Ok =) takk.. ja jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur til legen å snakke med henne ang. det. og prøve å få tatt noen blodprøver...

Jeg kan ikke se noe galt med dere...

Jeg har en sensommer følelse på deg, på når du blir gravid...

Skrevet

OK, takk =) vi er ikke gift nei, men skal gifte oss 22. august. =D

ok, håper jeg blir gravid nå =)

Har dine tester vært negative? hvor lenge har du gått over??

Skrevet

Hei Ida=)

Prøver meg jeg også=)

Får ikke opp noe galt...ingen av dere!!

Jeg får opp en mulighet i juli,med ei jente...Du er gravid i august...!!

Håper det klaffer for dere snart!!

Hvis du har tid...

Så er jeg født 21.10.81

samboer 31.01.80

jeg har to sønner en på ett i juni og en på fem i juli!

Vil jeg få en til?Ser du tid?(er ingen prøver,har kobber spiral nå)

ser du meg på jobb intervju?Ny jobb?Når?

Noe annet du ser?

Tusen takk...Klem

Skrevet

Ok, tusen takk =)

Jeg ser ingen gravid dette året, jeg tror du kanskje kommer til å ta ut spiralen når den ungen din på ett år, har blitt eldre..

Ser deg på jobb intervju, tror du får jobben for jeg har en positiv følelse.. litt usikker på tid...

klem

Skrevet

Tusen takk=)

Så ikke noe kjønn?Rosa/blått?!..

ha en fin helg!!

Skrevet

aha.. Da var det ekteskap jeg så da=) Gratulerer...

Ja de har vært negative så langt.. Jeg vet ikke når ikm var/er.. Men det er 7uker siden siste menstrasjon.. Jeg går aldri mer enn 5uker over.. Jeg er jo den her inne på hele bim som har mest mensen!! Så syntes dette er litt merkelig=)

Trur du forresten min kjære frir snart?

Skrevet

tror du får en gutt til

Skrevet

dutter litte pitt jeg da.. så du ser jeg har svart=)

Ka du tru?

Skrevet

Jeg føler heller ikke at det er noe galt med deg..heller det at du har vært uheldig. Det er jo en grunn til at ting skjer og det at nettopp disse 2 abortene har skjedd deg er nok en prøvelse du skulle igjennom. Leit og vanskelig er det selvfølgelig, men som som sagt; er noe du skal lære av det. Du trenger mye ro, du må se på hva du har lært av disse opplevelsene dine, kjenne på følelsene og deretter legge det på hylla. Jeg ser ingen grunn til at du skal behøve "noen ekstra hjelp" som jeg kaller det-for å bli gravid. Bare sjelero. (Det kan godt hende dere er i kontakt med lege eller kommer til å være det for å prøve ut div metoder), men føler ikke dere trenger det. Du og samboeren din står sterkt sammen og jeg ser definitivt barn hos dere. Får ikke frem noen graviditet før i 2010, men kan da alltids ta feil ;)

Uansett, masse lykke til!!

Skrevet

Hei

Kan prøve meg:)

Får fremm det har vært litt skuffelser(naturligvis)dere treger å prate om det,legge det bak dere, å kommer dere vidrere.Ikke noe galt med dere,bare uheldige.

Du må tenke positivt,ro å hvile.

Gravid blir du,liten følelse etter bryllupet litt usikker,vil si gutt,men tror der kommer en jente også:) Lykke til

Ser du noe på meg? Graviditet snart?Kjønn?

300482

Skrevet

Hei, beklager for kanskje litt sent svar... Jeg ser ikke noe frieri med det første, men når det kommer så kommer det som en overraskelse på deg, eller når du minst aner det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...