Gå til innhold

Uke 35-36, hva har dere klart?

Anbefalte innlegg

Mener å huske at sist var det meste klart på denne tiden, tilogmed sengen stod ferdig montert tror jeg.

Nå skal vi ordne sengen i helgen, alt annet har vi jo fra før siden sønnen vår bare er 15 måneder. Klærne har jeg vaska opp nå og lagt i kommode. Sengetøy skal jeg vaske opp over helgen.

Bagen har jeg ikke pakka, men planlagt.

Hva har dere andre klart? Termin 9 juni her, men tror det skjer før....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140073378-uke-35-36-hva-har-dere-klart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har det meste etter frøkna her... men om det er klart. det var noe annet:P

bilstolen er i boden, vognen skal vi kjøpe i sverige og er bestilt inn der... så den kan vi vel hente om 2uker eller noe..

seng skal vi låne av noen siden frøkna bruker sprinkel senga enda.. men lurer litt på og kjøpe en brukt billig vugge eller noe.. som ikke tar så stor plass som en seng. lite soverrom.

har kjøpt noen få klesplagg men er ikke krise der siden mamma eier en barneklesbutikk:P kommer masse nytt inn neste uke så da må jeg kjøpe litt. mangler sengetøy ol men det kjøper vi når vi kommer hjem

bagen er ikke pakket.. pakket ikke sist heller. da dro vi hjem og hentet den bodde bare 5 min unna sykehuset. nå er det 1 time unna så blir vel og pakke når det skjer noe:P

tror det blir en del shopping når han kommer.

tror det skjer tidligere denne gangen. frøkna kom 3 uker tidlig sist. og alle symptomene er på plass her igjen. sitter her med murringer i ryggen, magen og menssmerter som pokkern. har stort s.m. denne gangen også.. sist begynte jeg med åpning i uke 32. så kan hende det er det nå ogå.

termin er 18juni

Termin 9. juni og dette er vår første. Har vasket klær, sengeklær, kluter ++. Har fått låne vugge hos svigersøster, men har ikke hentet den ennå. Har sprinkelseng, men ikke montert den opp. Må kjøpe madrass til vuggen. Bilstolen er klar. Har kjøpt brukt vogn, men har ikke hentet den ennå. Har ikke pakket bagen,men vet sån ca hva jeg skal ha med.

Tror og håper at jeg kommer til å få før termin, da jeg har hatt murringer i korsryggen og mensensmerter i over en uke nå (nesten to uker). Kynnere har jeg hele tiden, føler jeg.

Jeg har også termin 9. juni. Har vogn, vogge og bilstol stående i kjelleren. Vasket noe sengetøy og vaskekluter. Skrudd opp stellekommoden slik at den er klar til å fylles etter hvert. Ellers har jeg ordnet en i-tunes-liste med sanger som skal brennes på CD til å ha med i sykehusbagen. Har skrevet ønskebrev også... Har ikke kjøpt noe særlig med klær, men har strikket en jakke, en bukse og en kjole:)

Har termin 8.juni.. Skal vaske alt som kan vaskes av klær, sengetrekk osv. i neste uke, ble sykmeldt siste uka før permisjon, så får god tid. Har montert seng og stellebord, vogna fikk vi i slutten av april. Bilstol er kjøpt brukt, må vel vaske trekket på den også. Kurv til å ha i stua får jeg låne gjennom bekjent, og hentes før termin.

Alle småting, som babyolje, bleier og gratispakker etc. skaffer vi vel i løpet av neste uke. Tenker at hun kan begynne å komme mot midten/slutten av mai og da er det greit å være i mål!

Hvor mange helsepledd/pledd generelt har dere? Jeg har fem..tror det holder?

Annonse

vogna er klar med sengetøy på..sengen er akkurat satt på plass med sengetøy..klær ligger klart i skuffen på badet..bilsete er i hus, må bare prøvemontere basen i bilen så vi vet åssen det skal gjøres...alt til stelling blir handlet inn etter 17mai en gang=)så alt er i boks..har masse mer ting å tang(grinn,uro osv)men det tar pappa'en og storebror seg av mens jeg er på sykehuset=)..jeg har gått sykemeldt siden vinteren pga bihuleplager og bekken så har hatt allverdens tid til å kose meg med å gjøre ting klart=)min mann jobber så mye og skal jobbe masse fremover mot tremin så godt å ikke ha alt å gjøre klart i tillegg..har tid til å kose meg med guttene mine før neste man kommer...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...