*Askepott og hjelperene * Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har lagt inn silikon,men føler meg så oppblåst. Hvist jeg stryker forsiktig over brystene er det som om det er masse luftbobbler der inne,er det det? Hvor lang tid tar det før det går bort? Var dere dårlige etterpå? kjenner bare at det strammer veldig i stingene,men ellers bra.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 hei hei:) fikk beskjed fra PK at dette var vanlig, og ikke farlig. er blodvann elr luftbobler der inne ja.. om det går over vet jeg ikke, men.. det minsker vel med tiden?! husker ikke helt hva han sa. men mener han nevnte at det var vanlig å kjenne dette når man var på flytur?! lenge siden du la inn?? 10 dager siden jeg fikk lagt inn, og jeg har ikke vært noe dårlig;) bare litt øm i sårene:))
*Askepott og hjelperene * Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2009 4 dager siden er frisk og rask,kjenner bare at det strammer litt i sårene. Kansje jeg skal ringe legen min å høre om det er normalt med "luftbobler"
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 som sagt, så er det normalt med luftbobler:)) ikke noe å bekymre seg for. men hvis du er veldig i tvil, skal du jo bare ringe;) rart at du ikke fikk noe info om det på klinikken:O la du inn mye da?? er også frisk og rask:) ikke hatt noe smerte:)
MammaMia123 Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Jeg kan ikke svare på spm ditt, har ingen erfaring eller peiling, og beklager at jeg "kaprer" innlegget ditt! Men bare lurte på hvilken klinikk dere har vært på? SKal selv operere, men har ikke bestemt meg for noen klinikk enda. Finnes det noen forum som omhandler plastisk kirurgi?
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 hei:) vet ikke hvor i landet du bor, men jeg vil anbefale Klinikk Stokkan i Tromsø er kjempefornøyd med klinikken der:)) på kvinneguiden har de et forum/dagbok som er for de som har tatt/skal ta en brystforstørrelse:)) link: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=115105 håper det kan hjelpe deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå