loccitane Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 barnet mitt legger seg fint om kvelden klokken mellom 19.30-20.00. men hver eneste natt våkner hun? tok opp "kampen" en natt og sa nei at nå må du sove. Hun protesterte en stund men sovnet. Hun våkner fremdeles men da er hun helt stille og lister seg opp i sengen min. Dette våkner jeg ikke av med en gang, men kjenner at det tar på nattesøvnen likevel fordi hun er som en propell når hun sover. Så jeg våkner til slutt av en fot i ansiktet eller at hun ligger over meg. men legger jeg henne i sin egen seng da våkner hun igjen og ligger å roper og kommer inn til meg før jeg må følge henne tilbake. Har noen av dere noen bra råd for å bedre nattesøvnen vår?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Kanskje ditt problem har ordnet seg nå, men slenger ut et lite tips Si til henne at dersom hun må komme inn på deres soverom om natten så får hun ligge på en madrass på gulvet og ikke i deres seng..Da får alle nattesøvnen tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå