Gå til innhold

Skal ta blodprøve i lunsjen i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå får jeg det avkreftet/bekreftet, om jeg ER gravid eller ikke...

Er på dag 34 i dag, og har hatt to positive tester på onsdag, en negativ torsdag og negativ i dag. Derfor veldig fortvlet...

Siden alle sier det er rart at hcg nivået synker til 0 i løpet av natta, og jeg ikke har hatt blødning heller, så bør jeg kanskje få det sjekket med en blodprøve. Er det nivå 0 der, så er det jo greit, da er jeg ikke gravid og kan bare vente på tanta og roe meg ned.

Er det nivå der, så må jeg være tålmodig og vente til prøve 2 over helga... Dette er så merkelig!!

Kroppen kødder sånn med meg!!!!!

Gleder meg til arbeidsdagen er omme, da vet jeg mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg lykke til :))

Håper du kommer med oppdateringer :))

Skrevet

Åhhh, så spennende:)) Du må holde oss oppdatert!! Veldig nysgjerrig jeg da;)) Jeg skal krysse fingrer og alt jeg har for at du er gravid!!

Kan ikke skjønne at du først fikk to positive tester.. Var det samme merke du testet med?

Skrevet

Jeg hadde en billigstrimmel som ble svaakt positiv. Tok derfor en QR test i samme kopp som ble klart positiv. I går tok jeg QR test nr 2 fra samme pakke, og den ble negativ. Og i dag var billigstrimmel negativ (hadde ikke annet)

Nei, det er merkelig altså... fra positiv til 0 over natten liksom...

Tror nok jeg ikke er gravid (lenger) men vil bare få tankene bort til helgen liksom...

Takk for kryssing av fingre! :) :)

Skrevet

Hvis ikke blodprøven viser positiv da skjønner jeg ingenting. Når to ulike tester blir positive kan det jo ikke være noe galt med dem heller:))

Jeg har hørt noe om kjemisk graviditet her inne. Det er et egg som blir befruktet som kommer borti livmorveggen, men ikke fester seg. Det kan være nok til at kroppen begynner å produsere litt hcg akkurat nok til å slå ut på en test. (hvis jeg har forstått det rett da) Er ikke blodprøven din positiv kan det jo være dette du har hatt..

Forhåpentligvis er du veldig gravid da;))

Skrevet

dytter, ble ikke registrert..

Skrevet

Nå har jeg fått resultatet og nivået på hcg = 0

Nå er jeg litt lettet, og litt forundret...

Legen der sa at det aldri går an å få falsk NEGATIV test, men at det går an å få falsk POSITIV: Det er motsatt av alt jeg noengang har hørt før! Jeg spurte flere ganger om det var slik han mente...

Han sa at det kan være andre smågrums som gjør at man får positivt resultat på en test.

Jeg skal ikke kverulere over dette, nivå 0 på blodprøven er jo bevis for at jeg iallefall IKKE er gravid.

Så da håper jeg tanta kommer snart, slik jeg kan begynne på Pergotime i neste pp...

Så skal jeg i butikken og kjøpe øl!! hehe, må ha litt galgenhumor oppi dette her!!

Skrevet

Huff, så trist Nellybelly! *trøsteklem*

Da får vi tro at den sitter neste gang;)

Kos deg med øl du,... det skal jeg unne meg i kveld også;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...