Goodbye Kitty Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Jeg går på dobbel pergo denne mnd. Litt over en uke til ikm, og føler meg elendig. Murring i magen, kjempe varm,kvalm og ikke minst irritabel. Har dere noen bivirkninger? Pratet med gyn i går, og ville han skulle henvise oss til inseminasjon, men vil vi skal gå på en dobbel kur til, neste mnd hvis det ikke klaffer denne mnd. Er så slittsomt med denne pergoen...
luma Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Samme bivirkninger her, blir så kjempesur at jeg nesten ikke gidder å lage barn! Har tatt 2 doble kurer no, og etter en pausemåned er jeg no igang med den tredej doble kuren.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Går på dobbel pergo jeg og, og har samme bivirkninger som deg. Slitsomt med pergo ja! Håper det har blitt full klaff for dere denne mnd!
firren Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Jeg har også brukt Pergo denne syklusen, og er nå ca 9 DPO. Det er min tredje kur, den første fikk jeg ikke el på, den neste ble jeg gravid på, men hadde ma uke 8. De to første kurene synes jeg at jeg hadde en god del bivirkninger humørmessig, ble veldig nærtagende og nervøs på en måte, fikk hetetokter, og hadde ganske ømme bryster veldig tidlig. Denne perioden har jeg ikke merket noe til tablettene i det hele tatt (kan også mannen bekrefte...), men i dag kjente jeg irritasjonen som jeg normalt har når jeg er premenstruell. Fikk et lite brunt blodspor på papiret i dag, og korsryggen begynner å verke, magen er fullstendig herpa, flyr på do hele tida, og kaffen smaker grevling. Har ikke klart å unngå testing da, har testa både i går og i dag, men de var selvfølgelig negative. Tror jeg bør vente til onsdag for å være sikker, men kommer helt sikkert ikke til å vente, har vel noe sånt som 20 tester liggende på badet fra saveontests. Kommer nok til å teste til den blir positiv, og så fortsette noen dager etter det. Kjenner igjen ryggverken fra forrige graviditet. Blir veldig skuffa viss tr kommer. Håper vi slipper flere kurer denne gangen, og at vi i januar sitter med en skjønn liten bylt i armene våre.
firren Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Var dobbel kur alle gangene ja.... Glemte visst å skrive det ;P
Østfoldjente*85* Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Hei! Tatt 2 doble kurer etter hverandre i februar og mars, uten opphold mellom.. masse bivirkninger med 1. kur, merkest nærmest ingenting med 2., så det kan variere veldig.... Ble forøvrig nå gravid i pausemåned i april:) Krysser for at det gir effekt for dere også! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå