Gå til innhold

Gravid på barnevernkontor: synes det er vanskelig - flere??

nr2 på vei:)

Anbefalte innlegg

Jobber 100% på et barnevernkontor. Vi er to ansatte der - liten kommune :) Jobben er krevende, så krevende at jeg har gått på en smell rett før jeg ble gravid. Ble så gravid, ikke mest gunstige situasjon når det kommer til helse og det fikk jeg merke!! er nå i fin form fysisk, men er hormonell til tusen- som sikkert flere av dere;) Synes det er fryktelig tungt, mange tunge saker, jeg er utslitt når jeg kommer hjem til samboer og pia mi på to og et halvt år. Jordmor mener at jeg skal sykemelde meg og tenke på meg selv og babyen. Jeg stresser, gråter lett og magen er konstant hard når jeg er på jobb. siden vi er bare to, har man utviklet et lojalitetsforhold til hverandre på jobben som kanskje kan være sterkere enn på en større arbeidsplass. Jeg føler at jeg svikter min kollega fordi kommunen får ikke inn vikarer enda, og slik som jobbsituasjonen er nå har vi utrulig mye å gjøre.. Flere som jobber på barnevernkontor og sliter med det som jobben innebærer? Hvordan tilrettelegger dere jobben i forhold til stress og graviditet?

Fortsetter under...

Skjønner godt at du føler lojalitet overfor kollegaen, babyen og egen helse bør være førsteprioritet. Husker fra mine tidligere svangerskap at alt som hadde med barn som ikke har det bra å gjøre gikk ekstra inn på meg. Kan ikke lese avisa uten å begynne å grine. Håper jeg ikke får det slik i dette svangersakpet slik at det går ut over jobben. Er veldig glad i jobben min.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...