Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 ..når eg får mensen og eg E ikkje alle som e så heldige at dei har en noenlunde regelemssig mens!! Eg har aldri hatt over 40 dagers sykluser så eg ska ikkje klage..kjipt å få den hersens tanta, men på ei aen side...kroppen virke jo Og eg har bestemt meg for at alt e i orden inni meg..kanskje eg ikkje har vært heilt klar heller..masse som spille inn. Slitt litt med sjalusi når gubben har vært på reisejobb, noe som e fordufta nå..så tar det for et godt tegn eg E optimisten sjøl her..hehe..orke ikkje leita ette ting som "ska vær feil" ... Eggløsninger og lutealfaser e litt på trynet..men men...who cares! Eg vett min baby komme når den trenge å komma! Kjenne forresten veldige mensmurringer i dag..våkna faktisk av det...e jo bare 5 dpo! Kjente litt i går og, men då styra eg så voldsomt at det kan ha vært derfor (tungt å ommøblere aleina!!) Men ellers...ville bare prøve å spre litt positivitet...kan virkelig forstå alles fortvilelse...kjenne jo på det som mangle i hjerta mitt eg og...e jo faktisk blitt glad i noe som ikkje e blitt te ennå! Håpe dåkker klare å ha ein fin dag jenter. Uansett kor dåkker e i syklusen. Og har dåkker tr akkurat dukka opp, vel..då e det i allefall renska opp te neste måned, så ei spire får nye flotte forhold inni der!! Så e det å vente å se da om eg blir gravid før marsvina mine..haha!! For alt eg vett så e dei gravide og...svær innhegning på gulvet her med 3 stk marsvin i.. Neket, Fluffy og Bob/Ferdinand/Lille Trille (får ikkje heilt bestemt navn te siste innflytter....) ...fornuftig å sammenligne seg med marsvin vettu....haha!! Klem te alle som vil ha.. ...fra marsvin mammaen!
ida87_thea_andrine Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Tusen takk for de flotte positive ordene!!!!!! det tror jeg vi alle trengte=)=) så koslig med marsvin da=)=) jeg fikk tr på besøk i går jeg da=(=( sånn er det....' denne pp her så skal jeg prøve sånn hostesaft solvipect og se hvordan det er.... kan jo hende... det er visst folk som har prøvd i to år osv som ikke fikk det til og som bestemte seg for å prøve sånn og dermed så var det full klaff=)=) skader ikke å prøve heller=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå