Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om navnet Amanda? Oppfatter dere det som veldig rosa, klassisk, harry e.l.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amanda er vakkert... Har egentlig ganske nøytrale assosiasjoner til Amanda også. Litt søtt, men mest tøft.

Skrevet

Jeg oppfatter det som rosa og klissete.

Skrevet

Som Isabella, litt sukkersøtt, men fint. Og klassisk.

Skrevet

Liker det absolutt ikke. Klissete og harry!

Skrevet

Et koselig navn. Synes det er noe helt annet enn Isabella.

Skrevet

Amanda er utrolig vakkert <3

Skrevet

Jeg tenker på Amanda festivalen, også synes jeg det er rosa og bittelitt harry.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Tja, jeg synes egentlig at det er ganske fint. Kjenner flere som heter det, hvorav to gode venninner og jeg ville vel ikke akkurat karakterisert dem som særskilt rosa eller harry - og forbinder derfor heller ikke navnet med noe negativt. Synes det er ganske søtt og pent.

Skrevet

Et tidløst navn! Kjempenydelig!!

Skrevet

Kjenner ingen med navnet, og synes det er veldig rosa, som du skriver. Usikker på om det er harry. Ville ikke likt å hete det selv i alle fall, kanskje litt lite karakter i navnet, synes jeg.

Amanda Hansen? Amanda Jensen? Amanda Johansen? Amanda Nilsen? Konklusjon: Ingen favoritt her, nei.

Skrevet

Hmm... Ville ikke blitt noen Amanda Hansen i alle tilfelle - ingen av oss har -sen navn.

Skrevet

Litt for sukkersøtt etter min smak.

Skrevet

Navnet Amanda er fint, men jeg må si at den første assosiasjonen jeg har til det er Amanda Storsenter i Haugesund ;-)

Skrevet

jeg synes det er et harry navn... liker det ikke i det hele tatt!

Skrevet

Stødig,klassisk og internationalt...

Det finnes ingenting sukkersøtt og klissete med dette navnet!!!!! (mulig jeg er en smule innhabil siden min lille snuppe bærer dette navnet da men...) Vi får bare positiv respons på navnet og er veldig fornøyd med valget!

Skrevet

Amanda er ei sterk, bestemt og unik jente!

kjempe fint navn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...