C&E<3 Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Vi skal endelig prøve på nr to:) Og vil at det skal gå så fort vi klarer så tenkte å prøve eggl-test,men hvordan og når? jeg sluttet på p-piller for ca 3uker siden og har hatt mensen,men har ingen regelmessig syklus pga pillene. (har kun gått på pillen i 2,5mnd) Håper noen kan hjelpe oss:) Er såååå babysyk!
superspent75gravid Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Hei, du tar el test på samme måte som graviditetstest.. for å ha el må kroppen ha en LH økning, og det er dette som gjør at du får en positiv el-test. LH-økningen begynner som regel litt utpå dagen, så jeg tester etter el sånn ca kl 16 på dagen. Det kommer jo ann på hvor lang syklusen din er når du må begynne å teste, men siden du ikke har helt stabile sykluser enda anbefaler jeg deg å bestille billigtester på nettet slik at du kan begynne testingen tidlig:)) Lykke til;))
C&E<3 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2009 tips på hvor man får slike tester på nett? Tusen takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå