cucumber Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hei, ringer på her jeg - på dette forumet! Fikk vite for noen dager siden at vi blir henvist til IVF. En lettelse etter mer enn 2 år med prøving. Jeg har stort sett holdt til på Bli Gravid, men lite aktivt siste året... blir jo bare lei når ingenting skjer! Vi har et barn fra før (jente på snart 5). Å bli gravid med henne gikk helt fint, brukte 3pp. Så da tror man jo at det skal gå like greit med nr 2, men den gang ei! Gleder meg til å gå inn i en ny fase, og her er det jo så masse jeg ikke vet!! Er det noen som kan tipse meg om noen gode sider med informasjon om IVF? Hva kan jeg forvente, hva skal jeg gjennom, hvor lang tid tar det osv osv... Gleder meg til å bli litt kjent med dere her inne, godt å ha noen å dele tanker og følelser med!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Velkommen inn hit cucumber;)jepp,det er en spennende og töft tid du går i möte....og tenker du synes det er godt ä vite at dere nä går et stort steg videre mot mälet om et sôsken;) vi har akkurat vært gjennom värt 1 IVF forsök på Riksen.vi har en jente pà snart 9 är vi lagde på förste pp.men nr 2 var uke sä lett dessverre:(. Ble gravid med IVF..men mista i MA for snart 3 uker sida( uke 8).har flere innlegg her inne som du kan lese hvis du vil..i gang igjen pä hôsten med nytt forsök.gleder meg til ä følge med deg....häper dere får önsket deres oppfyllt snart!! mye bra info hvis du här inn pä rikshospitalet.no. ,sà avd. For assistertbef. sä inn pä skjemaer.... Veldig bra info hefte!!!ha en riktig gid helg;) klem fra meg til deg;);)
MK73 Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Hei, du - og velkommen! Håper du forsvinner fort!! Hehe - det jeg mener er selvsagt at vi helst ikke vil at noen skal holde til her inne et sekund lenger enn nødvendig - at barneønsket skal ordne seg så snart som mulig. Nå skjer det jo ikke over natten, men imens er det mange kloke, kunnskapsrike og erfarne damer her inne som kan hjelpe med det meste. Når det gjelder informasjon så er det egentlig bare å søke litt på nettet, gjerne både på engelsk og norsk, det finnes mye god informasjon der ute, kanskje særlig på engelskspråklige sider. Velkommen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå