Gå til innhold

Prøver igjen-lenge siden sist! Hvor er ringen min??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør en lang historie kort, så kan jeg heller utdype det om noen av dere trenger litt mer info:)

For nesten 7 år (ja, faktisk) forsvant en ring som betyr utrolig mye for meg. Har vært i kontakt med flere klarsynte, uten helt å lykkes. Jeg lurer fremdeles på hvor denne tok veien? Og om jeg noen gang får den tilbake. Er veldig int i å se om noen får opp noe som helst, alt er av interesse..vil ikke si så mye om ringen, eller historien bak, når den forsvant også lign, kanskje lettere for dere da :)

Blir utrolig takknemmelig for ALLE svar, både små og store! :)

Er lenge siden jeg har spurt folk om hjelp til dette nå, så har så lyst til å prøve igjen. (Aldri spurt her inne før da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først som slo meg var mormoren din..arv ol...er jeg helt på bærtur? Datt bare ned i hode mitt når jeg leste innlegget...

Skrevet

Ikke helt på tur nei :) mormoren min har ikke noe med ringen å gjøre egentlig, men har flere ganger vært i kontakt med henne for å prøve å finne den! Men ja, er en gave jeg ser på som arv..men jeg fikk den litt tidligere :)

Det kan jo hende mormoren min vet hvor den er..

Skrevet

Heia..

Jeg prøver meg igjen jeg da.. Men er fortsatt ganske syk, så kan hende jeg virkelig er på bærtur... Og ikke få dårlig samvittighet.. Det er godt og få brukt topplokket litt=)

enyway:

Er det noe sjalusi inni bildet? Jeg føler at noen relativt (søskenbarn etc)nær deg var fryktlig sjalu.. Jeg føler desverre at det er "h*n" som har den.. Den ligger i en boks med fløyel.. hmm mulig sort fløyel.. Og hun kommer aldri til og gi den fra seg...

Dette var altså det jeg fikk inn.. Håper ikke jeg er helt på tur..

klem

Skrevet

Ikke helt på bærtur her frøken...mulig det er et søsken du får opp?? Får du opp noe mer om henne?? Har hatt en mistanke om at den er stjålet skjønner du..

Skrevet

oki..

Ja søster kan det også være.. Mente og si ikke lengre ut enn søskenbarn... Ikke usansynelig... Jeg trur at ringen er i familien..

Jeg får ikke inn no mer nå.. Men kan prøve meg senere...=)

Skrevet

Hmm..int. men merkelig at jeg ikke har funnet den..jeg bodde hjemme i litt over 2 år etter at den forsvant..og der bor jo hun også. Hun har heller ingenting med denne ringen å gjøre, for den er jo ikke fra hennes side av familien.

Skrevet

jeg er ikke synsk, men får gjerne opp noen ting...

er litt ekstra følsom...

men har du sett på loftet til moren din?

Skrevet

jeg er ikke så god på sånne ting som dette... men når jeg leste overskriften fikk jeg inn noe...

Slalom... får inn at du har mistet den mens du har stått slalom??

føler vel egentlig at du ikke vil finne igjen ringen, men får samtidig en liten følelse av at den kan ligge i en slalomstøvel....

aner ikke om dette er reelt? for har alderi prøvet ut evnene mine på å finne ting...

hva tror du ??

Skrevet

Moren min har ikke noe loft..:)

Skrevet

Jeg har aldri noen gang stått slalom, og har heller ikke slalom ski..:) så hvorfor du fikk opp det der har jeg ikke peil på.

Skal ikke være lett!

Skrevet

*Dytter*

Håper noen får opp litt mer :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...