Gå til innhold

Hva skjer?? Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ingenting nå jeg... vi har prøvd siden sept 08, men ingenting enda,, Denne gangen er jeg nesten sikker på at vi traff på EL! Jeg skulle hatt TR 5 mai, ingenting enda.. Noen stikkninger i magen, sånn mensen murringer vet dere., Idag har jeg vært skikkelig kvalm, og noe dårlig vondt i magen. Lurer på om det er TR på vei eller om jeg er gravid... hva tror dere,... trø ikke å tro jeg er gravid nesten, er så lei av å prøve!

Hva skal jeg gjøre? Det ironiske er at jeg har legetime neste fredag for å få henvisning til gyn for å sjekke at alt er i orden,,,

FRUSTRERENDE!!!!

huff da, ble litt sytete dette , beklager.. er bare så forvirret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test da vel;)) Kan jo få svar med en gang. Skjønner ikke at du klarer å vente når du er på overtid;))

Lykke til, og hold oss oppdatert:))

Skrevet

Ja jeg burde vel egentlig bare ta en test, men er så redd for å bli skuffa! høres sikkert teit ut, men jeg tør ikke håpe. Men har bestemt meg for at jeg skal ta test på mandag hvis TR ikke er kommet.

-jeg pleier ikke få vondt i magen eller noe slikt før akkurat den dagen TR kommer, denne gangen er det annerledes, Jeg har vært DÅRLIG i magen i 2 dager på rad, Mye hvitt utflod siden tirsdag vått liksom, og de siste to dager har jeg fått sånne kvalmebyer.

_Har skikkelig lyst til å teste, meeenn er så usikker, er så kjedelig hvis den er negativ:( Men jeg må vel bare..

Takk for tilbakemeld;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...