Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 hei på deg=) hvordan er det med deg om dagen, stille her uten deg gitt heheh=) har du vært gjennom el?? hvordan gikk det hos gyn???? Klemmer på=)
Karma! Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 hei hei :-) er bare bra =) er her innnom hverdag for å se om noen "kjente" har blitt gravide :-D var hos gyn på tirsdag tok hcg blodprøve- MEN har helt glmt å ringe å høre svaret. :-O da jeg var der på tirsdag sa ho jeg hadde nettopp hatt el søndag/mandag.. hadde sex fredag natt til lørdag så har vel ikke truffet heeelt da.. :-(((((((((((( så skal mannen avsted heeile neste el :-(( sucks BIG time!!!!!!!!!!!!! du da, hvordan går det med deg? og hvor ligger du ann i syklusen? rundt el nå?? KLEM
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2009 Hei=) Jo da her ruslere det oxo å går=) har el ett sted mellom nå og 9'e=) så her er det hekking hihi... håper så på spire nå=) Huff så kjedelig at han ikke er hjemme rundt el... han får sykemelde seg akuratt da hihihihi=) men så godt alt så bra ut da når du var hos gyn=) en roer seg litt ned da=)
Karma! Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 hehe¨skulle akkurat t å dytte på denne tråden :-) det sitter nok en spire hos deg denne mnd skal du se =) såå hekk away! :-p haha hadde masse utflod i dag- må jo være pos tegn! har aldri det ellers :-D er jo en sjangs for at det setter seg en spire her oxo selv om det bare var litt frædda hekking :-p lol vanvittig kjedelig når de reiser av sted (han har ikke jobbet i denne jobben så leenge så er ikke vandt med det enda) MEN guuud så deilig når lønna hans kommer. Fytti så mye han tjente på sist tur! :-D $$$$$$ tihi :-D kan bli vandt til det!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2009 heheh da det skal jeg takk=) oy masse utflod er en bra ting=) da håper vi på spirer hos deg oxo=) det kan holde med hakking på fræddan ja=)) de lever jo en stund=))))) Ja det med lønna kan man bli vandt til=) hehe altid godt med litt $$$$=))) Den blir liksom altid brukt opp uansett hvor mye som kommer hihihi
Karma! Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 hei! hvordan går det med deg? nå har vel el vært, litt tidlig å spør etter symptomer enda men...?? her er det masse utflod, samme som den mnd vi beggge hadde forsinka tr.. :-) Begynne å gire meg opp, selv om jeg strengt tatt ikke burde! det er jo så kjedelig når tr kommer! men hvis ikke det skjer noe denne mnd blir det 2! mnd til neste sjangs :-(( kleem
Lille diamant Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Her kommer jeg og blander meg inn Men ville bare si at jeg vet hvor kjipt det er å ha en mann som jobber borte...vi får ikke prøvd før uti juni igjen, siden han er borte hele mai Men så finner jeg ikke EL heller, så er kanskje likegreit..men må si at det er en nedtur når man må vente på både EL og mann hele tiden ;p
Karma! Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Huff ja! skikkelig kjiipt! nordsjø mann? min mann blir leid vekk til utlandet og sjøen stort sett heeele tiden :-( ikke noe fast turnus så det er skikkelig dritt! sist mnd tror jeg kun han var hjmme 4 dager :-( men det var el helga å da klager jeg ikke på det hvertfall :-p
Lille diamant Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Nei han jobber på båt, så er borte 1 mnd om gangen. Så er ikke så gale for meg da, siden han er hjemme 1 mnd også. Men kjenner det er frustrerende at jeg ikke finner EL når han først er hjemme...for nå nettopp fikk jeg positiv EL-test nemlig, og han er jo borte resten av mnd..typisk så begynner jo å lure på om det er stress som gjør at jeg ikke finner/får EL når samboeren er hjemme.. Var jo flaks for dere at han var hjemme de rette dagene da, veldig bra Satser på at dere lykkes snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå