Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er helt tullerusk om dagene.. bare gråter og gråter.. når jeg har samleie med min kjære-kommer tårene da også.. hylgriner hele tiden! er så deppa.. orker ikke spise noe-vil bare sove og være i fred. samboeren jobber mye og er lite hjemme-derfor vil jeg gjerne ha en hund som kan holde meg med selskap-dette skjønner han da ikke:(:( føler meg så alene i verden:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140070891-deppa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har vært sånn jeg også.Mannen min jobber mye overtid,nå som det er vår/sommer det er mye å gjøre på jobben hans.

Han sover ikke i samme seng som meg en gang,pga snorkingen hans.heheh

Men du,det går over.Her er noen forslag på hva du kan gjøre:

-Shoppe masse søte ting til babyen din

-ringe noen (søster,mormor le mamma feks)

-Besøke noen du ikke har besøkt på lenge.

-Gå deg en tur.

-Hvis du vil ha en hund å spassere med,kjenner du ingen som har en hund som du kan "låne"? de fleste hundeeiere blir glad for å slippe å gå tur i blandt:)

-Hvis ikke,besøk et omplasseringsted for hunder,der kan du bare velge og vrake hvem du vil gå tur med+at du støtter en god sak:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140070891-deppa/#findComment-140072327
Del på andre sider

Hei

Jeg har full forståelse for dette.

Har mine grienperioder jeg også.

En dag gråt jeg av alt jeg så på tv, det var ikke veldig trist egentlig men jeg gråt som et barn.

Men heldigvis gikk dette over,

Hvis du bor i Bergen er du hjertelig velkommen til å ta min kjære hund med deg på tur. Han er en stor leonberger hanne, men er verdens snilleste. (google leonberger så ser du hvordan den ser ut)

Bare gi en lyd. Han er bestandig klar for å være ute......

Vil også si at jeg har nå hatt hund i over 7 år. Det å ha baby i huset og ha hund er ikke noe som jeg anbefaler lett. Det fører til veldig mange tårer for hunden sin del, dette fordi at hunden får masse kos og oppmerksomhet før babyen kommer, men etterpå er det babyen som må settes i fokus.

Missforstå meg riktig. Min hund får 2-4 turer pr dag, og han har 1,4 mål tomt å sprade på. Men med stell og kos i tillegg, så føler i allefall min samboer og jeg at vi ikke strekker til :) det er veldig trist.

Men skjønner veldig at du tenker at en hund kan holde deg med selskap, for det gjør den virkelig.

Ta min en tur, eller en i nabolaget..

Hva med å sette opp en lapp på nærbutikken din om at du har lyst å bli kjent med en hund??

Håper det går over snart for deg, ang gråting.

Det er virkelig tungt når det står på som værst.

som en ps så fikk jeg konstatert bekkenløsnig og i dag på jeg begynne på krykker. Jordmor sa i gå at jeg kanskje må ha rullestol i en periode.

Johoooo dette blir bra :(

hilsen en smådeppa tone

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140070891-deppa/#findComment-140072668
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...