Nr. 2 april Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Håper på svar. Har kjøpt en Breeze fra Barnas Hus uten bumperbar, ser at enkelte selger vognen inkludert dette. Tips til andre løsninger tas også i mot med STOOR takk.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Da ville jeg ringt eller dratt tilbake til barnas hus å si at du ikke fikk med bumperbar når du kjøpte vogna! Hvis de da sier at det ikke følger med kan du stille et undrende spørsmål og si at du trodde det fulgte med siden du har sett det følger med på andre butikker! Kanskje du er heldig å får den. Når kjøpte du vogna? Og hva betalte du? Du kan jo "true" med å levere den tilbake å helle kjøpe den et sted der du får med bumpebar på kjøpet, spesielt hvis du betalte samme pris. Jeg har kun sett de til salgs med dette, så trodde det var standard til den trilla jeg!
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Det er dessverre ikke standar på den vognen nei. Jeg kjøpte også først vognen på barnas hus, da følger det ikke med frontbøyle og adapter til bilstol. Pris er 1199kr. Jeg solgte vognen og kjøpte en med alt utstyr, da koster vognen 1590kr. Absolut vært pengene
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Mulig det passer med OTH sin bumperbar, kanskje noen som eier begge vognene kunne prøve. Mulig det også passer og bruke en som tilhører Carena Easy e.l. passer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå