Arya Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hei kloke damer.. jeg har et spørsmål som kanskje noen av dere kan hjelpe meg med? Jeg mistet i MA i uke 11 i februar med påfølgende to utskrapninger, og er ikke blitt gravid igjen etter det. Jeg tenkte jeg kanskje skulle prøve denne hostesaften Solvipekt som det har blitt skrevet om her, men så ser jeg at den er slimløsende. Jeg har lest et sted at det er viktig at livmorslimhinnen er ganske tykk for at egget skal feste seg.. og da lurer jeg på om denne hostesaften gjør at livmorslimhinnen blir tynnere? Håper noen kan svare meg på dette
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Heisann Jeg er her inne på en liten mysevisitt fra 2 tri :-) Jeg brukte Solvipect den pp jeg ble gravid og spiren satt :-) Man skal bruke det frem til EL og så stoppe, regner med at slimhinnene i livmoren blir sterkere etter at man har sluttet på den. Fungerte iallefall utrolig bra på meg :-) Lykke til
ida87_thea_andrine Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Hei=) Jeg tenkte også jeg skulle prøve den i denne pp her... har hørt utrolig mye bra om dette.... Jeg tror også at slimhinnene i livmoren blir tykkere etter at man har sluttet på den.... det tar jo nesten 14 dager ca før egget har funnet seg til rette.... Men det jeg lurer på er hvordan man skal ta den??
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Jeg tok 10 ml til frokost, midt på dagen og før jeg la meg... begynte noen dager etter mens og sluttet ved positiv el-test :-)
*nr4isommer* Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 jeg også har brukt denne i denne pp. men viste ikke hvordan jeg skulle ta den så har tatt ca 3 ganger om dagen. og etter el tok jeg en gang om dagen en eller to dager, så får håpe jeg ikke har rotet det til med å ta etter el:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå