Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Skal på ul i morgen for å se hvordan det ligger an... Er så redd for at gonalen ikke funker som den skal... merker ingenting til den... bortsett fra at jeg har vondt i hodet og er trøtt - men det tror jeg er pga synarelaen... Burde jeg ikke merke noe i magen...? Eller er det bare noe jeg innbiller meg? (har tatt gonal i 7 dager, 300 ie)
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Jeg var i tvil om synarelan virket fordi jeg hadde ingen bivirkninger..da sa legen at jeg skulle være glad for det :-) Alt var i orden på UL heldigvis...Nå går jeg på Gonal og synarela,merker fortsatt ingenting..da er du ikke alene :-)
ragna79 Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Jeg går også på synarela og gonal-f. Har ikke hatt noen bivirkninger i hele tatt.. hatt litt vondt i hode, og kanskje litt trøtt. Men har veldig masse vondt i hode til vanlig også, så om det er bivirkning eller om det bare er sånn er vanskelig å si. Har også som du vært litt redd om det funker som det skal på meg siden jeg ikke merker noen ting. Men regner me det gjør det, og att jeg bare er heldig!! Svaret får jeg vel på fredag når jeg skal på ultralyd:)
Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2009 Takk for svar ;-) Jeg var på ultralyd på fredag, og der så alt bra ut så langt - heldigvis.. 17/18 egg, så.. so far so good... Blir uttak på tirsdag og forhåpentligvis innsetting på torsdag *håper* Siste dose med gonal ble satt i går, og siste sprayen ble tatt på morgenkvisten i dag (ikke lei meg for det, synes sprayperioden har vært laaaang.. mye kvalm, svimmel og vondt i hodet.. ) Lykke til videre, begge to ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå