Gå til innhold

Hvorfor er det så ekstremt mange kvinner som tror at lyse striper/bleking er synonymt med vakker og sexy???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

belære andre fra sin høye hest er vel ikke helt rett det heller.

Men du har nok litt rett. Det er ikke de smarteste som henger her inne. Men at du ikke har forstått det før nå, sier vel sitt....

Det er ikke alle som passer mørkt hår heller da, har du tenkt på det?

Jeg har mørkeblondt hår, pleier å ha i lyse striper for å friske det opp og få mer liv i håret (har aldri bleket det). Jeg har farget håret mørkere flere ganger, men synes ikke jeg passer det. Har lys hud og ser "rar" ut med mørkt hår føler jeg. De fleste jeg kjenner sier også at jeg passer best å stripe håret lysere. En skal jo føle seg vel også, det gjorde ikke jeg med mørkere hår.

Mørkt hår er fint det, på de som kler det. De som kler mørkt hår best, er jo ofte de som er mørkhårede fra naturens side.

Men forstår litt hva du mener da, vet selv om ei jente som har hatt langt mørkebrunt hår siden hun var liten. Veldig pen jente. Da hun ble en 17-18 og alle venninnene hennes hadde bleket hår, begynte hun også å bleke håret helt lyst. Det så ganske rart ut, var liksom ikke henne.. Etter det har hun alltid hatt bleket hår. Hun var jo så pen fra før med mørkebrunt langt hår, men ser det vel ikke selv.. Noen tror jo at "blondes have more fun"..

De fleste etnisk norske har jo mye lysere hår enn de fleste andre land, da. Og det å fremheve det ved å blonde det litt hos frisøren ser bare friskt og fint ut spør du meg. Dessuten er det bevist at menn flest tenner mest på blonde kvinner.

Ja det fins unntak, iallefall de som bevisst innrømmer at de liker brunetter best.

Men hva den andelen tenner på ubevisst er uvisst;) Mange som sier det for å være grei mot partneren eller bare sier det for å ikke følge mengden;)

Annonse

Naturlig hår er alltid finest!

Burde lagt ned alle frisørsalonger i dette landet.

1 av 100 kommer ut styggere enn de var da de kom inn.

Naturlig farge er alltid finest. Kommunefarget hår er da mye mer fint og naturlig en blondert.

Når det er sagt så er det ikke fint å farge håret for mørkt heller.

Som sagt naturlig hår er alltid finest Nei, kutt ut dyre frisørutgifter og slipp håret fritt ut. Da hadde de aller, aller fleste sett 100 ganger finere ut.

De fleste frisører ser ut som en dokost på hodet selv. Så hvorfor betale dem for å ødelegge oss?

Nei jeg elsker mitt helbleika hår!

Synes at på enkelte av oss at det er utrolig kuult!

Poenget er jo ikke å se naturlig ut, hallo? :)

Og jeg er helt uenig i at naturlig alltid er penest. Håret mitt er naturlig kommunegrått -utrolig kjedelig og livløst. Og at menn helst vil ha brunetter, blondiner eller naturlige jenter er da bare tull. Menn liker masse forskjellig. Men er så forskjellige!

Jeg synes selv at jeg kler best kort bleika hår, eller barbert hode. Så jeg veksler litt mellom disse.

Er så altfor mange der ute som er så redd for håret sitt. Jeg skjønner ikke, det er jo bare hår! Det vokser ut igjen.

Mange som hverken tør klippe det kort eller farge det. Rart...

Morsomt med litt variasjon og ikke minst mangfold! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...