Gå til innhold

19 mai skal vi til samtale for ivf ved Aleris sykehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden er jeg over 40 må vi betale dette selv. Er visst ikke store sjansen ble jeg fortalt per telefon. Bare ca 20%. Det er altså 80% sjanse for at dette ikke lykkes. Skal nå forsøke likevel. Dette er altså mest sannsynlig den siste pp vi har før oppstart av hormoner. Jeg er på dag 10 i dag og hadde samleie i går, skal ha hver dag fremover nå altså.

Vi har råd til kun en behandling så tvi, tvi til oss...

Noen andre som skal eller har forsøkt ivf og vært ca 40 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har ei venninne som hadde 5 forsøk med det offentlige uten hell. Hun tok kontakt med Aleris og bestemte seg for ett forsøk med ivf hos de, og den satt. Hun er 40 nå og venter på sensommeren :o) Så det er mulig.

Masse lykke til!

Skrevet

Åhh. Tenk om vi hadde vært så heldige da. Det hadde vært toppen av lykke. Skal kjøpe medisiner i Sverige og det er vel ca halve prisen håper jeg.. Kanskje har vi råd til ett og et halvt forsøk.....

Sommerfuglene beveger seg voldsomt i magen altså. Skal ringe Aleris i morgen. Fant ut at jeg er på dag 21 når jeg er der. Det er jo den dagen medisineringen begynner. Rekker ikke det, dersom jeg ikke får resept sendt per post. Får vel ikke det når jeg ikke har vært til konsultasjon. Håper jeg kan få fremskyndet timen eller de finner på noe lurt. Hvis ikke, må jeg vente med oppstart til etter sommerferien. Det blir tre - fire måneder til å vente. Det blir frusterende. Hei og hå. Dette er jammen mer spenning enn jeg setter pris på.

Skrevet

Heisan.

Vi har fått time til samtale 4.juni for IVF..Er veldig spent og nervøs.. men eg lurte på det du skrev om å kjøpe medisiner i sverige? Er det mye billigere? Det koster vel ca 15000 kr i medisiner her i Norge?

Lykke til Kristineee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...