Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal til for og få pergo?

Må man ha prøvd i over ett år?

Jeg har ingen eggløsning tror jeg.. Har veldig ustabile sykluser, og har aldri funnet el med test.. prøvd siden november, så er jo ikke lenge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke el.. Får mest sannsynlig pergo nå i mai en gang.. Endelig, for er utrolig slitsomt og håpløst å prøve uten. Men tror nok du må til lege først og få henvisning til gyn for å sjekke om alt er som det skal.

Nov er jo en stund da.. Men har du andre sympt på el da? mange kjenner jo el smerter som stikking i magen, slim osv. Har hørt at ikke alle får positivt på de el testene. Skal vist ikke teste om morgenen sånn som med gravi tester.

Ville tatt en tur til legen jeg. Best å bare få sjekket det som kan sjekkes. Utrolig kipt å prøve å prøve og så kanskje det viser seg senere at du faktisk ikke får el av deg selv.

Lykke til:)

Skrevet

har ingen stikkninger, ingen slim, og ingen spes utflod.. Ja, får spørre om det neste gang jeg er hos legen.. Håper bare det ikke er en 1års regel på det..

Skrevet

Hei

Vi har bare inne i 5pp, men pga en rar syklus tok jeg kontakt med privat gyn allerede i 3 pp...gidder ikke å vente å se om ting ordner seg jeg skjønner dere:-) Hihi...Utålmodig!! Men, poenget mitt er at jeg har el selv, men pga sykluskrøll og litt hormonubalanse så fikk jeg pergo. Tok første tablett i dag i et forsøk på å styrke eggløsninga mi! Så det er ikke en 1 års regel:-)

Jeg var først hos min fastlege, men ble avfeid glatt...så privat gyn er virkelig en investering!

Bestill deg en time du:-)

Skrevet

Takk for tipset.. :) Var det dyrt?

Skrevet

Privat gyn eller pergo? Betalte 800 for privat gyn, men det er inkludert full sjekk med blodprøver for alt mulig, innvendig UL og samtale med legen. Pergo koster ikke mye, en enkel kur koster 87 om jeg ikke husker feil:-)

Skal inn å ta blodprøver hver syklus på pergo for å følge opp hormonnivå ol, så jeg er utrolig fornøyd med hjelpen jeg har fått!!! De 800 kronene er de best brukte på leeenge....:-)

Håper du også får hjelpen du ønsker:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...